Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Topvision: enkele vraagskes

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Topvision: enkele vraagskes

    hallo

    Ik ben van plan om bij topvision een pentax optio 230 te kopen. Nu heb ik enkele vraagskes.
    1) Is topvision te vertrouwen?
    2) Is dit een goeie digitale camera?

    alvast bedankt om te antwoorden!
    Bizze

  • #2
    Dag Bizze
    1. ja, Topvision is te vertrouwen.
    2. geen flauw idee van.
    Groeten
    Eddy
    (systematisch: zo hebben we het graag)
    ps: welkom op het forum

    Comment


    • #3
      thx!
      zalig forum hier
      geen zeveraas
      kzal ier nog komen
      informatie ivm topvision mag blijve kome!
      greets

      Comment


      • #4
        sorry da ik hier weer ben, maar ik ben echt een amateur in zo een dingen. als je een camera koopt bij topvision, krijg je dan de software meegeleverd voor je pc?

        Comment


        • #5
          Ja hoor Bizze, daar hoef je je geen zorgen over te maken
          "Alive and Kicking"

          http://www.pbase.com/tinnew

          Comment


          • #6
            thx
            kben daar nogal ongerust in, da is veel geld voor ne studerende mens eh

            Comment


            • #7
              Maar soms geen garantie kaart zoals ik heb voorgehad maar voor de rest alles netjes toegekomen en binnen 5 dagen
              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

              Comment


              • #8
                met overschrijving best? of hoe hebbe jullie betaald?
                kweet da ik zaaaag, maar als ik ulle es tege kom zet ik der wel ene, of twee

                Comment


                • #9