Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Topvision: enkele vraagskes

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Topvision: enkele vraagskes

    hallo

    Ik ben van plan om bij topvision een pentax optio 230 te kopen. Nu heb ik enkele vraagskes.
    1) Is topvision te vertrouwen?
    2) Is dit een goeie digitale camera?

    alvast bedankt om te antwoorden!
    Bizze

  • #2
    Dag Bizze
    1. ja, Topvision is te vertrouwen.
    2. geen flauw idee van.
    Groeten
    Eddy
    (systematisch: zo hebben we het graag)
    ps: welkom op het forum

    Comment


    • #3
      thx!
      zalig forum hier
      geen zeveraas
      kzal ier nog komen
      informatie ivm topvision mag blijve kome!
      greets

      Comment


      • #4
        sorry da ik hier weer ben, maar ik ben echt een amateur in zo een dingen. als je een camera koopt bij topvision, krijg je dan de software meegeleverd voor je pc?

        Comment


        • #5
          Ja hoor Bizze, daar hoef je je geen zorgen over te maken
          "Alive and Kicking"

          http://www.pbase.com/tinnew

          Comment


          • #6
            thx
            kben daar nogal ongerust in, da is veel geld voor ne studerende mens eh

            Comment


            • #7
              Maar soms geen garantie kaart zoals ik heb voorgehad maar voor de rest alles netjes toegekomen en binnen 5 dagen
              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

              Comment


              • #8
                met overschrijving best? of hoe hebbe jullie betaald?
                kweet da ik zaaaag, maar als ik ulle es tege kom zet ik der wel ene, of twee

                Comment


                • #9
                  ikke met visakaart betaald maar als je uw toestel in nederland koopt heb je ook een nl handleiding en daar kan je betalen onder rembours dus aan de postbode
                  http://www.webvoordelig.nl/
                  http://www.kamera-express.nl/frames/startframe.htm
                  Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                  Comment


                  • #10
                    Is te zien van die handleiding Loodgieterke.
                    Van mijn coolpix4500 is nog geen nederlandse handleiding uitgekomen.
                    Op de site van nikon belgie staan alle voorhanden zijnde handleidingen gratis te downloaden ,alleen geen nederlandstalige voor de 4500.
                    Groeten Rusty
                    Ik haat vriendjespolitiek

                    Comment


                    • #11
                      Ja natuulijk van alle merken weet ik het niet hé en de ene zal gratis zijn en de andere duurder oa canon dacht ik.
                      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                      Comment


                      • #12
                        niemand die de pentax optio 230 kent?

                        Comment


                        • #13
                          Wij hebbe zaterdag naar Topvision gemaild, maar nog geen antwoord gekregen, Duurt het altijd enkele dage voor ze terug mailen?

                          Comment


                          • #14
                            idd ze leveren rapper hun toestellen dan ze hun E-mail beantwoorden .
                            Is dan het enige nadeel die ik van topvision weet.
                            Groeten Rusty
                            Ik haat vriendjespolitiek

                            Comment


                            • #15
                              Hallo Bizze,

                              Ik heb nu ongeveer 2 maanden en 420 foto's mijn optio 230.

                              Gekocht bij Topvision, op een werkdag of 3 thuisbezorgd,betaald met Visa, toen met extra 64 Mb kaart en draagtas voor 368 € (transport inbegrepen).
                              NU zonder de extra's en zonder transport op de Belgische pagina +/- 245 €.(op de luxemburgse +/- 258 €)
                              De prijzen blijven dus zakken, maar ik ben toch blij dat ik hem gekocht heb.

                              Er zat bij mij een duitstalige handleiding bij, maar de nederlandstalige kan je nu al afhalen op www.pentax.be.
                              De Software zat er uiteraard ook bij.

                              Voor mij dus, zeker aan de huidige prijs een aanrader als je een compact toestel zoekt, en geen grote afdrukken wil maken.
                              Ikzelf druk eigenlijk geen foto's af, ze worden hier enkel op PC of op TV bekeken.

                              Opgelet, er zitten geen oplaadbare baterijen bij, en deze zal je nog moeten aanschaffen, als je in het forum rondsnuffelt zal je hierover genoeg info terugvinden.

                              Groetjes Pietje

                              Comment

                              Working...
                              X