Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overweeg aankoop DSLR, 300D of 350D.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Overweeg aankoop DSLR, 300D of 350D.

Sugar en Mauske ook bedankt voor jullie reactie, wou toch ff zeggen dat ik voor Canon kies omdat ik a) pas geleden een Canon flits gekocht heb en deze wil blijven gebruiken en b) ik dik tevreden ben over het beeldmateriaal wat uit mijn Canon Pro1 komt.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paul Cobben
      de 300d kost bij mediamarkt €444,-. misschien helpt dit je bij je beslissing?
      Dan vraag ik me wel af in welke Media Markt je dat hebt gezien, ben de laatste dagen in Aken,Heerlen,Maastricgt en Eindhoven geweest maar nergens voor die prijs gezien hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
        Dan vraag ik me wel af in welke Media Markt je dat hebt gezien, ben de laatste dagen in Aken,Heerlen,Maastricgt en Eindhoven geweest maar nergens voor die prijs gezien hoor.
        Dan heb je in Eindhoven niet goed gekeken...
        Stond naast de 20D en 350D, helemaal op de kop van het schap, aan de kant van de printmachines. En inderdaad voor €444,- incl kitlens.
        Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mauske
          Dan heb je in Eindhoven niet goed gekeken...
          Stond naast de 20D en 350D, helemaal op de kop van het schap, aan de kant van de printmachines. En inderdaad voor €444,- incl kitlens.
          Deze zaterdag in de Media Markt in Gent geweest en helemaal geen 300D te zien. Is misschien wel omdat 't een nieuwe mediamarkt is (pas een week open)

Comment

Dan heb ik toch 2 jaar een zeer aparte 300D in handen gehad.
            Af-servo werkt namelijk NIET alleen in de sport stand.
            Als je de 300D in de P stand zet en je focussed op een onderwerp wat beweegd, schakeld hij automatisch over op SERVO-AF..

Je kunt je 300D even helpen door na het focussen even de camera te bewegen. Ik heb zo echt duizenden foto's gemaakt op het circuit van voorbij razende auto's... Heeft altijd goed gewerkt voor mij.
            Zeer juist, maar ben je zeker dat dit enkel beperkt is tot de P-stand ?

Ludovic
            EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
            BD0118BE

Comment

Nee dit werkt in alle standen !
              Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

Comment

Nee dit werkt in alle standen !
                Just wat ik dacht.
                Dank U.

L.
                EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
                BD0118BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elkevv
                  Deze zaterdag in de Media Markt in Gent geweest en helemaal geen 300D te zien. Is misschien wel omdat 't een nieuwe mediamarkt is (pas een week open)
                  De aanbiedingen zijn per MediaMarkt verschillend.
                  Canon EOS 350D | EF-S 18-55 II | EF 50 1.8 II | Canon Powershot G3 | Speedlite 420EX | Velbon CX-640 | Elinchrom Minilite Kit II
                  (Portretwebsite)

Comment

Iedereen bedankt voor de reacties en inmiddels heb ik een 350D gekocht met de kitlens, nu nog wat "doorsparen" en testen wat de volgende aankoop gaat worden.

Comment

van harte Jan en veel plezier met je aanschaf, aan het merk zal het niet liggen.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Iedereen bedankt voor de reacties en inmiddels heb ik een 350D gekocht met de kitlens, nu nog wat "doorsparen" en testen wat de volgende aankoop gaat worden.
                        Ne Sigma 180 mm F3,5 DG EX APO MACRO IF HSM voor beestjes.

Veel plezier ermee

Groetjes

JO
                        Groetjes
                        ----JO

Comment

Dan heb ik toch 2 jaar een zeer aparte 300D in handen gehad.
                          Af-servo werkt namelijk NIET alleen in de sport stand.
                          Als je de 300D in de P stand zet en je focussed op een onderwerp wat beweegd, schakeld hij automatisch over op SERVO-AF..

Je kunt je 300D even helpen door na het focussen even de camera te bewegen. Ik heb zo echt duizenden foto's gemaakt op het circuit van voorbij razende auto's... Heeft altijd goed gewerkt voor mij.
                          Ja ik denk ook dat je een zeer apparte had,want die van mij heeft dat nooit gedaan hoor!
                          Marc

Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

Comment

een zeer goede keuze, ik werk zelf ook met een 350D, & ik ben er
                            zeer tevreden van, hij is idd wat klein, maar met een baterij grip is dat
                            allemaal opgelost vind ik.
                            www.pbase.com/sterks
                            Groetjes Steven

Comment

Hé Jan, gefeliciteerd met je 350D.
                              Ik heb dezelfde combinatie en heb daarna op aanraden van anderen een EF 50mm 1.8 II erbij aangeschaft (ong. €90,-)
                              Beetje trage AF, maar scherp lensje.
                              Ben benieuwd naar je foto's!

Groet,
                              Paul
                              Canon EOS 350D | EF-S 18-55 II | EF 50 1.8 II | Canon Powershot G3 | Speedlite 420EX | Velbon CX-640 | Elinchrom Minilite Kit II
                              (Portretwebsite)

Comment

Working...
                              X