Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon A75 mankementje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• canon A75 mankementje

canon A75 heb ik ondertussen een 8 maanden, ik durf het wel meermaals gewoon in de broekzak te bewaren zonder dat dit totnutoe slijtage/ problemen gaf, uitz de bovenzijde die sterk afgesleten is door één keer in net de verkeerde broek (ruwe stof) te zitten .

gisteren gaf hij er plots de brui aan, hij viel gewoon uit, in shoot mode tenminste; in play mode werkte hij volkomen normaal, van zodra ik hem naar schoot switchte kwam de lens naar buiten en viel even later het toestel uit (lens bleef half eruitkomend zitten). terug naar play geswitcht, toestel aan en lens ging probleemloos naar binnen, toestel viel niet uit. eenmaal op shoot terug zelfde probleem.

vanmorgen blijkt alles weer normaal te werken, heb er nochtans *niets* aan gedaan gisteren. blijkbaar moet mijn cam zo nu en dan es rusten :?

wsgl zal probleem zich een dezer terug voordoen, mss wel permanent. wat zou dit knn zijn? toestel is nog onder garantie, maar zouden ze dat aanvaarden gezien de slijtagesporen (op zich nochtans niet erg)?

Re: canon A75 mankementje

Ik heb vroeger eens iets soortgelijks voorgehad met een A40 (camera viel plots uit met lens er nog half uit), toen bleek het gewoon aan de batterijen te liggen... maar dat betekent niet noodzakelijk dat dit bij jou ook de oorzaak is.
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Working...
    X