Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Ixus 40 stuk...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon Ixus 40 stuk...

Mijn Canon Ixus 40 is gevallen op de lens en geeft nu een E-18 fout, ik heb daarover op internet al vanalles gevonden maar mijn vraag is of iemand dit ook al heeft gehad en wat die ermee gedaan heeft, teruggestuurd naar winkel, importeur en wat de kosten ervan waren...

Als die te hoog zijn kan ik net zo goed een nieuwe point-en-shoot kopen...
    Met vriendelijke groeten,

Jeroen

Re: Canon Ixus 40 stuk...

Over de kosten van de reparatie kan alleen de verkoper of Canon reparatiedienst zeggen. Waarom bel je hun niet op en vraag wat de kosten zijn ?

Valschade valt natuurlijk niet onder garantie.
    Groetjes, Blord

Canon 7D en wat lenzen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blord
      Canon reparatiedienst ...... Waarom bel je hun niet op en vraag wat de kosten zijn ?
      Heeft er iemand daar een telefoonnummer/e-mail adres van ?
      Last edited by Jeroenvl; 24 oktober 2005, 15:51.

Jeroen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blord
        Over de kosten van de reparatie kan alleen de verkoper of Canon reparatiedienst zeggen. Waarom bel je hun niet op en vraag wat de kosten zijn ?
        Dan krijg je als antwoord dat ze de schade niet via telefoon kunnen zien en je het toestel moet binnen leveren voor nazicht.

Nadien zal je een bestek krijgen dat je accepteert (vermoedelijk niet wegens de hoge kosten) ofwel kan weigeren.

Weiger je, dan heb je twee keuzes ... je laat hen het toestel over en het kost je niets of je wil je toestel niet hersteld terug en je betaalt de kosten.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
          Nadien zal je een bestek krijgen dat je accepteert (vermoedelijk niet wegens de hoge kosten) ofwel kan weigeren.
          Na wat onderzoek blijkt dat Canon alles laat repareren via de firma www.etbass.nl die gevestigd is in Roosendaal (NL). Alle toestellen die via winkels of verdelers hersteld worden gaan hier naartoe en je kan het er ook persoonlijk gaan afgeven en laat dat nu net 8km van mijn voordeur zijn...

Verder betaal je ALS het toestel nog in de garantieperiode is een 'fixed fee' voor IXUS is dat 150 EUR.
          ALs het toestel uit garantie is dan is de procedure zoals hierboven beschreven.

Jeroen

Comment

Working...
          X