Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

alpafoto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• alpafoto

Wie heeft ervaring met het online kopen van camera of lenzen bij alpafoto Duitsland?
    Heb 2 weken geleden D70 S met twee lenzen besteld maar nog niets gezien

alles vandaag 06-10-2005 ontvangen het lag dus terug aan het nieuwe distributiecentrum van NIKON nederland
    Last edited by systje; 10 oktober 2005, 19:20. Reden: alles ontvangen

Re: alpafoto

Supershop

"Beter" (lees het duidelijk: tussen haakjes!!!) dan Topfoto, daarom ben ik/zijn wij ook doorgereden...

Houd rekening met 5 dagen voor de overschrijving, en dan nog het transport...Weekenddagen vallen telkens weg!!!

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Heb ook meer dan 3 weken gelden mijn D70s besteld. Ook nog niets gezien. Bij topfoto wisten ze mij te vertellen dat het verdeelcentrum van Nikon-Europe verhuisd is van Duitsland naar Nederland en dat ze grote problemen hebben met het computersysteem voor de leveringen. Nog even geduld dus...
      Apple Inc. rulez

Comment

mijn d70s besteld bij corne laat ook op zich wachten, als dat een troost mag zijn - wie er ook schuld aan heeft:

Comment

Same here met een 20D en 2 Sigmalenzen bij nog een 3de "oude gekende" die ik even niet ga vernoemen. Blijkbaar zit de digitale fotografie wat in de lift en dan nog met die Canon acties...
          Ik heb in ieder geval nog nooit zoveel ingelogd op telenet-webmail als de laatste weken. *zucht*
          En mijn xtremisweb voor een dag verlof staat ook steeds open. Want zodra ik em heb ga ik dit, en dat en zus en zo en... aaaaaggghhhhhhh......

Ik weet nu in ieder geval hoe kinderen zich voelen als ze op iets moeten wachten... Daarom zal de Kerstman voor mijn zoon een PSP brengen ipv dat hij er nog 2 jaar moet voor sparen. Zou dit weer een strategie zijn van de goed geoliede verkoopmachines?
          Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
          BE-Wommelgem
          .: 20D & D700 :.

Comment

Ik kan morgen mijn 20D netjes binnen afgesproken levertijd bij Corné afhalen.
            Weer terug naar analoog

Comment

yup, en mijn 20D zou ook binnen zijn bij Corné en pas vorige week besteld.

Comment

Hela hela...
                Laten liggen dat ding, ik heb die al de 13de besteld zenne...
                Sebiet eens een mailke sturen zie.
                Kan ook aan de lenzen liggen natuurlijk.

Greetz en veel schietplezier.
                Ik las ooit het boek "schot zonder kogel" over een fotograaf die een spion werd. Heel toepasselijk voor hier dus!
                Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                BE-Wommelgem
                .: 20D & D700 :.

Comment

Working...
                X