Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • waar kopen?

    Kan iemand me zeggen in welke internetwinkel ik het best en meest betrouwbaar een toestel kan kopen?

    Groetjes

  • #2
    Re: waar kopen?

    Topfoto !! Zeker weten,heb reeds een paar goeie ervaringen met deze persoon. http://www.topfoto.de/
    Marc

    Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

    Comment


    • #3
      Re: waar kopen?

      en voor de lenzen bij corne he

      Comment


      • #4
        Re: waar kopen?

        Ik dacht eigenlijk de Canon Ixus 400 te kopen omdat enkele kennissen dit toestel ook hebben en ik er ook al mee gewerkt heb. Indertijd kostte dat dacht ik meer dan 600 EUR en nu nog maar 250 EUR. Probleem is dat je hem niet overal meer vindt.
        Ik zie nu op topfoto de Ixus 40 staan voor 249 EUR. Ik veronderstel dat dit van kwaliteit identiek is, maar wat smaller en met een SD kaart ipv compactflash. Kan iemand mij zeggen of dit klopt?

        Indien ik bij topfoto koop, is alles dan in orde qua dienst na verkoop en garantie?

        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: waar kopen?

          yep,ingo(de eigenaar) staat denk ik altijd wel voor je klaar(en spreekt nog goed nederlands ook).Ik kan er niet echt over meepraten,want heb nog niks moeten terugdoen/sturen voor bv een reparatie.Garantie is europees,dus geen probleem.
          Marc

          Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

          Comment


          • #6
            Re: waar kopen?

            Uitstekende ervaringen met topfoto - heel goede communicatie en correct.

            Comment


            • #7
              Re: waar kopen?

              Wie zoekt met zoeken zal vinden ...
              [off topic]
              [MOD's] waarom hier niet een sticky van maken. Deze vraag wordt nagenoeg om de 5 dagen gesteld. De volgende vraag zal wezen, en wat voor toestel kan ik nu ...
              We willen iedereen wel helpen, maar dit wordt vervelens toe gevraagd en je begint te stoppen met het helpen van mensen ... Ook wij worden wel eens lui
              [on topic]
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment

              Working...
              X