Na twee jaar twijfelen ben ik vandaag eindelijk in mijn auto gestapt en naar top-foto gereden om een Nikon D50 kit met extra Sigma 70-300
Ter plaatse wel wat getest maar omdat er geen kaartje inzat kon ik geen foto's trekken.
Thuisgekomen (bijna 3u rijden) lukt het mij niet om foto's te nemen.
Er zit nu wel een kaartje in maar elke keer ik afdruk hoor ik een doffe klik (zeker niet het geluid van de spiegel die wegklapt) en begint 'err' te knipperen op de display.
Heeft iemand een idee wat dit is en of er iets aan te doen is?
Ook ben ik op zoek naar een Nederlandse of Engelse handleiding aangezien mijn kennis van het duits onbestaand is. Kan iemand mij die bezorgen of vertellen waar ik ze kan downloaden?
Alvast bedankt voor jullie professioneel advies
Ter plaatse wel wat getest maar omdat er geen kaartje inzat kon ik geen foto's trekken.
Thuisgekomen (bijna 3u rijden) lukt het mij niet om foto's te nemen.
Er zit nu wel een kaartje in maar elke keer ik afdruk hoor ik een doffe klik (zeker niet het geluid van de spiegel die wegklapt) en begint 'err' te knipperen op de display.
Heeft iemand een idee wat dit is en of er iets aan te doen is?
Ook ben ik op zoek naar een Nederlandse of Engelse handleiding aangezien mijn kennis van het duits onbestaand is. Kan iemand mij die bezorgen of vertellen waar ik ze kan downloaden?
Alvast bedankt voor jullie professioneel advies
Comment