Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foute aankoop??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• foute aankoop??

tekst verwijderd
    Last edited by popol; 21 september 2005, 20:58.

Re: foute aankoop??

Hier is dat users.telenet.be, port 21, veronderstel dat dat bij jouw niet anders is. Ik gebruik Filezilla, enkel je userid en pw van telenet bij ingeven en je kunt beginnen volgens mij.

Vriendelijke groeten,
    Hans.
    www.rallyandraces.com

Comment

foto verwijderd
      Last edited by popol; 21 september 2005, 20:57.

Comment

Als je jouw camera op auto zet, zal de camera de juiste hoeveelheid licht bepalen, om tot een goede belichting te komen, zal hij schipperen tussen sluitertijd en diafragma. De camera weet echter niet wat jouw bedoeling is. Hij weet niet dat je iemand fotografeert die aan het sporten is. De sluitertijd is te lang en dan heb je dus bewegingsonscherpte. De auto stand gaat uit van gemiddelden en voor veel situaties is dit voor snapshots genoeg. Zo gauw je meer wilt zul je zelf zaken moeten gaan instellen:

Je gebruikt de scene-modus. Op deze manier vertel je de camera wat jouw onderwerp aan het doen is en hoe jij het in beeld wilt... Dit is een kleine moeite om tot een beter resultaat te komen. Dus bij bewegende onderwerpen zet je hem op sport enz...

Je gaat de camera handmatig instellen, waarbij je sluitertijd, diafragma of volledig handmatig insteld. Bij voldoende ervaring geeft dit echt betere resultaten. Dit is eigenlijk echt fotograferen en een absolute aanrader.. Het is leuk en geeft goede resultaten...

Geen goede camera, nee hoor, ik denk dat je met de camera moet leren omgaan. Op dit moment is de camera niet de rem maar de fotograaf, naar mijn mening dan...

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben,
        Bart

Comment

Working...
        X