Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TRillingen voor DSLR's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• TRillingen voor DSLR's

Hallo,

Regelmatig steek ik mijn toestel in een beklede fietstas (schuimrubber).
    Deze hangt dan aan de bagagedrager achteraan.
    Nu ben ik toch aan't twijfelen geraakt of dit wel mag. (gevoeligheid van de sensor)....
    Daar je toch regelmatig over oneffenheden rijdt en die tas toch schokken krijgt. Zelf met voorzichtig rijden.

Re: TRillingen voor DSLR's

Ben dan toch voorstander van en goede camera tas
    die draag je op je rug en vangt zo beter schokken op van met de fiets te rijden over oneffenheden in het fietspad
    Moet eens testen he , neem en eitje en open dat geheel in een beker die je kan afsluiten en rij dan eens een eindje rond je zult versteld staan hoe goed dat eitje geklutst is , klaar voor te bakken

zo maar los in de fietstas zou ik toch nie doen hoor, zoals je zelf zegt, schokken , sensor en alerlei elecktronika in dat apperaat is daar niet zo voor geschikt.

Grts
    Formatje

Comment

Ik fiets heel veel met camera, altijd in een foto/rugtas, zou niet durven in een gewone fietstas.
      Groetjes Christianne
      Christianne's fotoweb
      BD0243nl

Comment

Van ortlieb zijn er wel speciale camera-inserts te krijgen voor in de stuurtassen. Maar dan nog schudt het zolang je fietst.

Het lijkt me idd beter om gewoon een fototas op je rug te hangen omdat je rug de schokken en trillingen beter opvangt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Formatje13
          Ben dan toch voorstander van en goede camera tas
          die draag je op je rug en vangt zo beter schokken op van met de fiets te rijden over oneffenheden in het fietspad
          Moet eens testen he , neem en eitje en open dat geheel in een beker die je kan afsluiten en rij dan eens een eindje rond je zult versteld staan hoe goed dat eitje geklutst is , klaar voor te bakken

zo maar los in de fietstas zou ik toch nie doen hoor, zoals je zelf zegt, schokken , sensor en alerlei elecktronika in dat apperaat is daar niet zo voor geschikt.

Grts
          Formatje
          Of beter,laat dat ei gewoon heel.Als het na de rit nog heel is zal het ook geen kwaad kunnen voor de cam hoor.
          Marc

Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

Comment

Bedankt, het zal (foto-)rugzakken worden op de fiets dan!!

Comment

Een heuptas lijkt mij ook heel geschikt, voordeel is dat je die kunt draaien van rug naar voren om zo snel je camera te pakken.
              Sony en Olympus
              Fotoseries

Comment

Working...
              X