Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beste winkel prijs service

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• beste winkel prijs service

Hallo,

Welke winkel vinden jullie momenteel het beste qua prijs en service. (online shop).
    Ik keek altijd naar topvision omdat ik dit redelijk vond maar ik zou nu willen een a620 van canon kopen maar deze is daar wel duur in vergelijking met andere shops. (Ik wacht wel nog even de reviews af)
    Is er een verschil als ik nu bij topvision belgie, nederland, luxemburg of duitsland koop?
    De prijzen verschillen en ik zou bij de goedkoopste kopen natuurlijk.

Thanks,
    E fotooken zegt méér dan duuzend woorden!
    Allé als em gelukt is toch...

Re: beste winkel prijs service

kijk eens bij www.koopdigitaal.nl de grootste winkel van Nederland goede service en niet duur. Verzendkosten gelijk zowel voor Nederland als Belgie.

mvg. drh
    Mvg, drh

"Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oberon
      Hallo,

Welke winkel vinden jullie momenteel het beste qua prijs en service. (online shop).
      Ik keek altijd naar topvision omdat ik dit redelijk vond maar ik zou nu willen een a620 van canon kopen maar deze is daar wel duur in vergelijking met andere shops. (Ik wacht wel nog even de reviews af)
      Is er een verschil als ik nu bij topvision belgie, nederland, luxemburg of duitsland koop?
      De prijzen verschillen en ik zou bij de goedkoopste kopen natuurlijk.

Thanks,
      Zal waarschijnlijk een verschil in BTW zijn. Bij levering in België heb je ook het Belgisch BTW tarief. Als je gaat afhalen in een ander land heb je het BTW tarief van dat land.

Comment

Ik ben daarstraks langs geweest bij SDcard.be voor mijn lowepro toploader te gaan ophalen.
        Op zijn site stond dat er een harnas bijgeleverd was. Nu zou dat veranderd zijn in Optioneel.
        Die mensen hebben dan in hun stock gezocht naar iets gelijksaardigs.
        Toen hij hoorde dat ik nog een lens zocht heeft hij prompt alle soorten lenzen die mij interesseerde naar buiten gehaald en een paar shoots mee laten doen.
        + de prijzen zijn ook niet mis.

als ik zie dat hij in de meeste gevallen goedkoper is dan online shops in Nederland + ik kan ze direct gaan afhalen, is maar 20min van bij mij thuis (=6€ goedkoper dan) weet ik al waar mijn volgende lenzen zal gaan halen.
        350D - kitlens - Tamron AF SP 28-75/2.8 - ...

Comment

Dan denk ik dat je niet goed gezocht hebt bij de Nl online shops, want ik vind SDcard duur ivm die NL online shops.
          Nikon D300 ,Nikkor 17-55/2.8

Comment

kijk eens bij:

Zoek eens op corne hier op bd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beauceron
              kijk eens bij:

www.cornevanieperen.com

Beauceron, als ik op de link klikt krijg ik de melding "kan de server niet vinden"; een typfoutje in je URL ?

Het is blijkbaar "cornevaniperen" en niet "cornevanieperen"
              Jan Akkermans
              (BD1097BE)
              Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

Comment

Bovenaan, rechts van "Forum" staat de knop "LINKS" -> De bron aan INFO!!!

(Heb echt wel een vermoeden dat die niet echt gebruikt word ..)
                -=- Light is the key...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beauceron
                  kijk eens bij:

Nee het is http://www.cornevaniperen.nl/

mvg, drh
                  Mvg, drh

"Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

Comment

Ik wou niet onmiddellijk een nieuwe topic starten, maar heeft iemand recente ervaringen met https://www.topvisionshop.com?
                    Prijzen lijken me scherp, maar hoe zit het met levertermijnen en andere service?

Alvast dank

Yannick
                    Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yannicks
                      Ik wou niet onmiddellijk een nieuwe topic starten, maar heeft iemand recente ervaringen met https://www.topvisionshop.com?
                      Prijzen lijken me scherp, maar hoe zit het met levertermijnen en andere service?
                      en Duitsland was er een collega van mij geweest om een 350d te gaan afhalen en moest het verschil van de btw (duitsland-belgië) nog bijbetalen... euh... Ik had dat niet gedaan, maar wat wil je als je een paar uur in de wagen zit en je speelgoed wil halen!! Ik weet niet of ze dat nog bij anderen gedaan hebben...
                      -=- Light is the key...

Comment

inderdaad, sorry

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be
                          en Duitsland was er een collega van mij geweest om een 350d te gaan afhalen en moest het verschil van de btw (duitsland-belgië) nog bijbetalen... euh... Ik had dat niet gedaan, maar wat wil je als je een paar uur in de wagen zit en je speelgoed wil halen!! Ik weet niet of ze dat nog bij anderen gedaan hebben...
                          Het verschil moeten bijbetalen? Dat is de eerste keer dat ik dat hoor. En die winkelier zal het verschil zeker overmaken naar de Belgische staatkas?
                          Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                            Het verschil moeten bijbetalen? Dat is de eerste keer dat ik dat hoor. En die winkelier zal het verschil zeker overmaken naar de Belgische staatkas?
                            In zijn eigen staatskas ja.... (ik verschoot ook als het hij het me vertelde...)
                            -=- Light is the key...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door drh
                              kijk eens bij www.koopdigitaal.nl de grootste winkel van Nederland goede service en niet duur. Verzendkosten gelijk zowel voor Nederland als Belgie.

mvg. drh
                              Ik heb net eens iets zitten rondkijken daar en de verzendkosten voor België zijn hier wel 25€ en niet 12,5€ zoals dat voor Nederland het geval is. Jammer dat die verzendkosten het altijd zo duur maken als je maar een kleinigheid nodig hebt.

Comment

Working...
                              X