Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon S80

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Canon S80

    Ik kan niet veel van de CCD vinden dus ik weet niet of het de zelfde is als in de FZ30. Maar ik betwijfel het heel sterk omdat de S70 ook uitstekende foto's maakt zonder al te veel ruis.

    Ik heb er alvast vertrouwen in dat het al weer een sterk product wordt
    Dat er op hoge ISO waarden ruis zal zijn is onvermijdelijk vrees ik maar daarom kijk ik ook met 1 oog stiekem uit naar de fujifilm finepix E900.
    Fujifilm Finepix F31fd

    Comment


    • #17
      Re: Canon S80

      Oorspronkelijk geplaatst door Twido
      Ik kan niet veel van de CCD vinden dus ik weet niet of het de zelfde is als in de FZ30. Maar ik betwijfel het heel sterk omdat de S70 ook uitstekende foto's maakt zonder al te veel ruis.

      Ik heb er alvast vertrouwen in dat het al weer een sterk product wordt
      Dat er op hoge ISO waarden ruis zal zijn is onvermijdelijk vrees ik maar daarom kijk ik ook met 1 oog stiekem uit naar de fujifilm finepix E900.
      Het is zo goed als zeker WEL het zelfde CCD. Allebei 1/1.8" en 3264 x 2448 pixels...
      Dat betekent nog niet dat de foto's van deze camera even hopeloos zullen zijn als van de Panasonoise FZ30. Canon staat waarschijnlijk verder in de beeldverwerking...

      sugar
      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

      http://supermasj.zenfolio.com

      Comment


      • #18
        Re: Canon S80

        Wel, eigenlijk kijk ik ook een beetje uit naar de E900, alleen spijtig (voor mij dan) van het 2 inch ipv 2.5 inch lcd bij de Canon...

        Oorspronkelijk geplaatst door Twido
        Ik kan niet veel van de CCD vinden dus ik weet niet of het de zelfde is als in de FZ30. Maar ik betwijfel het heel sterk omdat de S70 ook uitstekende foto's maakt zonder al te veel ruis.

        Ik heb er alvast vertrouwen in dat het al weer een sterk product wordt
        Dat er op hoge ISO waarden ruis zal zijn is onvermijdelijk vrees ik maar daarom kijk ik ook met 1 oog stiekem uit naar de fujifilm finepix E900.
        http://users.telenet.be/patric/

        Comment


        • #19
          Re: Canon S80

          Oorspronkelijk geplaatst door tkpatric
          Raw moet ik niet hebben, ik kook mijn vlees ook altijd!
          Dat is het juist, ik lust geen soepvlees rechtstreeks uit de camera, ik bak het liever zelf

          Comment


          • #20
            Re: Canon S80

            Tja, en zo heeft ieder zijn voorkeur voor een bepaald soepje...euh stuk vlees
            Fujifilm Finepix F31fd

            Comment


            • #21
              Re: Canon S80

              Ik heb het opgegeven en besloten te wachten op de volgende generatie digitale cameras. Iets met een 10-tal megapixels, een 5X zoom, wat meer snelheid misschien, maar vooral: gevoeliger, minstens 3200 asa en meer draagbaar.
              Dus heb ik de e550 van Fuji gekocht in een interessante aanbieding, en kan ik een paar jaar verder. De andere toestellen waren mij téveel geld voor hetgeen je maar krijgt, nieuwe modellen zijn altijd veel te duur.
              Groetjes aan de bende,
              Patric.
              http://users.telenet.be/patric/

              Comment

              Working...
              X