Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

top vision is niet te vertrouwen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    als we zo soilidair zouden kunnen en willen zijn dat stel ik enorm op prijs ik ben ook op zoek nnar de e-mail van jan publiek maar vind hem niet ik weet het is ombudsjan@ maar dan ????
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

    Comment


    • #47
      Originally posted by Loodgieterke
      als we zo soilidair zouden kunnen en willen zijn dat stel ik enorm op prijs ik ben ook op zoek nnar de e-mail van jan publiek maar vind hem niet ik weet het is ombudsjan@ maar dan ????
      Zoek eens op www.tv1.be
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #48
        Hier zitten dus wel enkele rare vogels op het forum,

        Jullie krijgen een schriftelijke waarborg aangeboden van 2 jaar in plaats van 1 jaar en zitten te mekkeren over een kaart.
        Mijn toestel komt dus ook vanTopvision, en ik heb zelfs nog niet gekeken of er een waarborgkaart bij zit.(Ik hou uiteraard wel de faktuur bij)
        Als er ooit iets scheelt met het toestel, dan ga ik gewoon kontakt opnemen met topvision, en hun instructies opvolgen.
        Gezien de reactie op de problemen met loodgieterke zijn garantiekaart, verwacht ik daar niet echt veel problemen.
        De garantiekaart dekt dus de waarborg door de fabrikant, maar daarboven staat dus de garantie van de verkoper.
        Op de site van computeruniverse in duitsland, zie je zo bij verschillende artikelen staan dat er steeds een waarborg geld van 2 jaar, zelfs als de fabrikant slechts 1 jaar geeft??

        Ik vind dus dat de titel van dit Topic mag veranderd worden in 'Bedankt Topvision voor een extra jaar waarborg' en begrijp de reactie van de anderen niet echt.

        Groetjes Piet

        Comment


        • #49
          Ten eerste is het zo nu hé krijg je overal twee jaar op deze toesellen ook bv bij grobet en ten tweede heb je een idee wat internationaal garantie betekend ik denk het niet als top vision morgen de deuren sluit dan ben ik met dit garantie bewijs niet hoor begrijp je
          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

          Comment


          • #50
            Ik vind dat je hoe dan ook recht heb op een correcte uitvoering van je order; en dat betkent dat er een garantiekaart van Fuji moet geleverd worden. Maar of je daar nu mee naar tv1 moet...is een andere vraag
            Peter

            http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
            http://www.photoblog.be/peterwarson

            Comment


            • #51
              En als Fuji zich morgen terugtrekt uit de fotografie ????
              Vandaar het nut, van een forum als het deze, zo kan je te weten komen welke leveranciers betrouwbaar zijn, en dewelke inderdaad van dag op dag verdwijnen, om 2 weken later weer onder een andere naam terug te verschijnen.

              Voor mij heeft Topvision in jouw geval geen enkele fout gemaakt, en steeds behulpzaam geweest.

              Het verkrijgen van de garantiekaart word bij hun misschien wel bemoeilijkt door de invoerder, deze lijkt mij namelijk ook de enige die er schade aan kan ondervinden.

              De kans dat het toestel door Topvision zelf hersteld word bij een panne onder waarborg lijkt mij namelijk onwaarschijnlijk.

              Als ik hier iets koop met waarborg, en het gaat stuk, dan ga ik toch ook eerst naar de winkel die het mij verkocht heeft. (Uitgezonderd Aldi artikelen, die moeten steeds naar een service adres.)

              Dus als je toestel moest stuk gaan (hopelijk niet natuurlijk), neem dan kontakt op met Topvision, vraag instructies en stuur het toestel terug).

              Groetjes Pietje

              Comment


              • #52
                Wel pietje je bent misschien nog jong en onervaren hé maar als topvision eens in de doos ziet voor je ze opstuurd dan krijg je geen trobbels maar misschien wil hij van dit toestel juist af zijn en probeert het zo maar te verkopen want inderdaad je zegt het zelf topvision kan waarschijnlijk geen toestellen herstellen dus als er aan het mijn iets is wie gaat het dan maken sinterklaas, denk ik niet zelle en naar Fuji moet hij het ook niet sturen zonder kaart en ik wil niet wachten tot het zover zou komen snap je nu een beetje wat ik wil zeggen
                Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                Comment


                • #53
                  Leeftijd is zo relatief,

                  helaas toch al 34.
                  Ik heb alleen nog redelijk veel vertrouwen in de maatschappij, en ga ervan uit dat de meeste mensen het goed menen, en niet zitten te wachten om iemand op te lichten.

                  Ik werk zelf in een groothandel, waar het alleszins de bedoeling is om de mensen op een eerlijke manier verder te helpen bij problemen.
                  Eerlijk duurt namelijk het langst.

                  Trouwens een 4-tal weken geleden mijn Siemens GSM verstuurd rechtstreeks naar Siemens, met een kopie van de aankoopfaktuur(1 week voor het vervallen van de waarborg), (garantiekaart, geen idee, zit waarschijnlijk nog in de doos of zo), en onder waarborg netjes gerepareerd terug thuisgestuurd gekregen.

                  Als jouw toestel onder waarborg stuk gaat, dan vermoed ik wel dat topvision een voldoende goede relatie heeft met Fuji om deze daar ook zonder waarborgkaart te laten repareren.

                  Indien dit niet zo blijkt te zijn, dan lijkt het mij dan het moment om een topic te starten met als titel 'waarborg bij Topvision deugt niet' maar nu dus zeker nog niet.

                  Bedenk eens even hoe je het zou vinden als iemand dit zou doen bij je eigen zaak.

                  Groetjes Pietje

                  Comment


                  • #54
                    Mijn toestel komt ook van Duitsland (weliswaar niet van Topvision) en ik heb 3 jaar garantie gekregen. Ik ben wel zelf naar ginder gereden en heb de garantiekaart door de dealer laten afstempelen.

                    Comment


                    • #55
                      Ja ik heb vandaag na heel veel aandringen toch een bericht gekregen van topvision zie hier : Dear Mr. Versweyveld,

                      sorry, Fuji can send us a international warranty card If we have it, we send it to you.


                      Kind Regards
                      Björn Hinterscheid



                      Original Message processed by Tobit InfoCenter
                      Subject: warrenty (03-Nov-2002 1:16)
                      From: versweyveld.j@pi.be
                      To: hinterscheid@topvision.lu



                      Versweyveld John

                      En nu maar wachten en hopen hé, maar moest er niets van in huis komen ik heb nog iets in mijn mouw steken dat ik eigelijk al gereed had gemaakt maar zal effe wachten ik moet zeggen ik heb een vrouw en die werkt op het gerechtshof en soms is dat nuttig om eens gebruik te maken van die diensten hé
                      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                      Comment


                      • #56
                        Topic effe van naam veranderen Loodgieterke ? In zoiets als "na veel moeite toch een garantiekaart met een beetje hulp van Topvision en na lang aandringen"....staat ook niet als titel hé; maar hopelijk alles nu in orde.
                        Peter

                        http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                        http://www.photoblog.be/peterwarson

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Pietje
                          Trouwens een 4-tal weken geleden mijn Siemens GSM verstuurd rechtstreeks naar Siemens, met een kopie van de aankoopfaktuur(1 week voor het vervallen van de waarborg), (garantiekaart, geen idee, zit waarschijnlijk nog in de doos of zo), en onder waarborg netjes gerepareerd terug thuisgestuurd gekregen.
                          Ja, ik heb gehoord dat dat een goede firma is.... ook om voor te werken.... Zouden ze daar geen volk aannemen?
                          I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

                          Comment


                          • #58
                            Hallo Jee-steke,

                            Het Siemens verhaal had niets met Topvision te maken hoor, was meer bedoeld als voorbeeld over de zin en onzin van garantiekaarten.
                            Is misschien niet helemaal gebleken uit mijn posting, vandaar de correctie.
                            Ik heb dus nog geen ervaring met de naservice van Topvision, want mijn optio 230 werkt (gelukkig) nog steeds perfect.

                            Groetjes Pietje

                            Comment


                            • #59
                              Moest dus zijn hallo Jee-esteke,

                              Ik vermoedde al dat dit ging mislopen.

                              Groetjes Pietje

                              Comment


                              • #60
                                De dag dat mijn kaart in de bus steekt ( eerst zien en dan geloven )
                                dan zijn jullie de eerste die het zullen weten en geef ik een vat bier.
                                Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                                Comment

                                Working...
                                X