Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D80,D90,D200

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D80,D90,D200

Natuurlijk komt de D200 er nog dit jaar gewoon nog effe wachten.

Nikon heeft in het begin van het jaar gezegd dat ze 5 DSLR gingen hebben dit jaar wel we zijn nog maar aan 4 en de meest logische uitbreiding is de D200. En deze laat ondertussen al enkele jaren op zich wachten dus.... nog even langer wachten.

En mijn gok is zelfde sensor als D2x in een D100 type body met specs als een 20D. Maar mij maakt het natuurlijk niets uit want ik zit toch vast aan C.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut
      Wat een hetze.
      1) er is NOOIT door Nikon beweerd geworden dat er een D200 zou gepromoot worden, en zeker niet voor 1 september
      2) De D200 is steeds een herspinsel geweest en is dat nog van een paar mensen die hun wensen, dromen, als werkelijkheid beginnen te ervaren.
      1) Juist. Maar er is ook nooit door Canon beweerd dat er een FF 5D zou zijn voor 22 augustus.
      2) De Canon 5D was evengoed een wens en een droom van evenveel mensen. Vandaag kan je deze droom bestellen.

Ik denk niet dat Nikon een merknaam zal registreren om deze niet te gebruiken.

Jan.

Comment

nikon is gewoon met ieders voeten aan het spelen. en ze kunnen het.

Comment

Met de mijne niet want ik kan en wil zo een cam niet betalen
          Fujifilm Finepix F31fd

Comment

Wat heb jij toch een fijnzinnige manier om je uittedrukken... Slechte dag gehad? Teveel afgebekt door je baas? Relax, man...
            Neen, hier teveel gezever om dingen die we wensen en dan ook als waar aannemen, doch nooit beloofd werden.
            Het zal wel dat er misschien een D200 komt, er komt ook een tijd dat men veel ziektes (andere dan nu) kan genezen. We leven met veel hoop (ook ik) maar ik blijf realist. Er komt ooit een tijd, maar helaas, 't is nu dat ik verder moet en dat ooit, dat kan ik niet met zekerheid stellen dat dat nog voor mij bestemd is.
            Salut, exit, slush
            Ik houd er mee op, 't is hier nooit meer goed of den één of den anderen ...
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

Comment

Working...
            X