Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Konica Minolta 5D - Hong Kong

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Konica Minolta 5D - Hong Kong

Ik heb een collega, die al een tijdje in Hong Kong werkt, gevraagd om ginder es rond te kijken of er al 5D's te vinden zijn en wat ze kosten.

Ziehier zijn antwoord :
    "
    Hi Greg,

Price with int. warranty should be about HKD 5650.-

Kind regards,
    "
    Unquote

Dit zal wel voor de body alleen zijn en hier kan je de huidige koers vinden :

dus een 600 eur.

Ik wilde het maar even meegeven.

Greetz,
    Greg
    As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
    like.no.other

Re: Konica Minolta 5D - Hong Kong

Damn zeg een dSLR aankopen zorgt toch voor veel twijfels hoor

50D? 350D? 5D? *ist Ds?
    flickr

Comment

De Dynax 5D wordt op verschillende sites al aangeboden voor rond de 890 euro. Dit is inclusief een 18-70 mm objectief.
      Ik heb twee echte fotografen naar hun mening gevraagd en die hadden het over een zeer goede camera voor een zeer goede prijs.

Sammieh
      Sammieh
      Konica Minolta 5D
      http://www.vandt.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sammieh
        De Dynax 5D wordt op verschillende sites al aangeboden voor rond de 890 euro. Dit is inclusief een 18-70 mm objectief.
        Ik heb twee echte fotografen naar hun mening gevraagd en die hadden het over een zeer goede camera voor een zeer goede prijs.

Sammieh
        Die mannen hebben er duidelijk verstand van ....

Alle gekheid op een stokje, zonder weer een welles/nietes spelletje te willen starten : ik ben een gelukkig Minolta gebruiker, en de 5D maakte even kans om als tweede body te gaan functioneren, maar ik heb besloten om te wachten tot voorjaar 2006, daar er naar alle wss een "pro" toestel zal worden voorgesteld op de PMA. Want wat maakt mijn 7D zo'n fantastisch toestel, buiten de beeldjes die hij maakt ? De ergonomie van het ding, de plaatjes die er uit komen, en niet de AS ..... (wel een bonus uiteraard).

Qua beeldkwaliteit zou de 5D identiek hetzelfde zijn als de 7D, dus wat dat betreft ....

Ik denk dat velen de 5D als een perfecte camera gaan ervaren, zeker als kennismaking in de DSLR fotografie, maar ze hebben idd een zware taak om tegen meerdere concurrenten in deze klasse op te boksen ......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom
          Die mannen hebben er duidelijk verstand van ....
          Excuses, ik bedoelde met de term 'echte fotografen' mensen die in een echte fotowinkel werken en niet bij een grootgrutter.
          Sammieh
          Konica Minolta 5D
          http://www.vandt.nl

Comment

Working...
          X