Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

powershot s30 overleden. Help!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• powershot s30 overleden. Help!

Hoi,

Mijn s30 is overleden...

bij het verwisselen van een cf kaartje, gaf hij nadien "fout op kaart". Ik het kaartje nog eens aangeduwd maar helaas geen beterschap. Nadien heb ik het batterijklepje nog eens opengedaan (om mijn eerste kaartje weer in te steken) en hierbij ging ook de batterij er uit (want klepje om batterij tegen te houden mankeert). Klepje er terug op en ... helemaal niets meer. Lens blijft uitgetrokken staan en het lijkt of hij helemaal geen stroom meer krijgt, ook niet via de usb kabel.Heb hem nadien laten rusten, andere batterij erin gestopt, kortom vanalles maar niets brengt op.

In de winkel hebben ze het over 175 euro vaste prijs aangerekend door Canon. Dit vindt ik echter te veel, maar weggooien lijkt me ook zo zonde omdat het m.i. om een kleinigheid moet gaan (hij is nooit gevallen of zo).

Iemand hier ervaring mee?
    Weggooien of tocht maar een Powershot is s2 kopen.

Groeten en alvast bedankt.
    Bart

Re: powershot s30 overleden. Help!

Al geprobeerd via www aan de service-doc te geraken ?
    Staan misschien troubleshoot directives in.
    En, al schroeft ge hem volledig open en krijgt ge hem niet meer dicht...
    nog altijd beter dan zomaar weggooien. 175€ zou ik er niet aan geven om te laten herstellen, alhoewel ... misschien krijgt ge een nieuw is2 in de plaats wegens niet meer voorradig
    www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

Comment

Helaas Paul, vindt alleen een service document met wat er allemaal in de s30 zit. Kortom hoe ge hem moet uiteen halen...en nadien weer terug in mekaar steken.

toch bedankt!

Comment

Als je batterij nog goed is, zou ik hem gewoon opengooien... alles eens loskoppelen, en als het vol stof zit, kan je het nog eens reinigen!
        Dan gewoon "RUSTIG" weer dichgooien en proberen.

Kijk ook eens of er contact verschoven is of zo waar je de batt moet insteken...

(zelf heb ik er zo terug tot leven doen komen...)
        veel succes!
        Lesley.
        -=- Light is the key...

Comment

Working...
        X