Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 5D en 1DmarkII N.

Collapse

An unexpected error was returned: 'Query class localApi_dB_MYSQL_QueryDefs not found'

X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon EOS 5D en 1DmarkII N.

echt wel een lekker lensje

Comment

Prachtlens dit maakt FF al heel wat interessanter voor mij. En zelfs op een crop camera is dit een dijk van een lens.

Nu ja ze moet nog goed zijn ook natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
        Prachtlens dit maakt FF al heel wat interessanter voor mij. En zelfs op een crop camera is dit een dijk van een lens.
        Voor alle duidelijkheid:
        Ik verwacht op FF met gelijk welke lens serieus veel problemen in de hoeken van de fotos.
        Maar bij heel veel fotos hebben de hoeken minder belang.
        En indien nodig kan er gecropt worden. MP's genoeg.

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
        Nu ja ze moet nog goed zijn ook natuurlijk
        Ik verwacht dat deze lens niet zo goed zal zijn als de 24-70L, met veel vervorming op 24 mm.
        Maar toch zal deze lens minstens het niveau halen van de 17-40L en zeker tweemaal zo goed zijn als de 28-135 IS.

De eerste testen gaan meer duidelijkheid brengen.
        Maar voor mij is deze lens, wegens het zoombereik en de IS en het gewicht, zo goed als besteld.

Jan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D
          Voor alle duidelijkheid:
          Ik verwacht op FF met gelijk welke lens serieus veel problemen in de hoeken van de fotos.
          Maar bij heel veel fotos hebben de hoeken minder belang.
          En indien nodig kan er gecropt worden. MP's genoeg.
          Ja MP's genoeg gewoon wat ruimer framen als het met bepaalde lenzen een probleem is.
          Ik verwacht dat deze lens niet zo goed zal zijn als de 24-70L, met veel vervorming op 24 mm.
          Maar toch zal deze lens minstens het niveau halen van de 17-40L en zeker tweemaal zo goed zijn als de 28-135 IS.

De eerste testen gaan meer duidelijkheid brengen.
          Maar voor mij is deze lens, wegens het zoombereik en de IS en het gewicht, zo goed als besteld.

Jan.
          Als ie zo goed is als jij hier zegt is ie zelfs beter dan wat ik ervan verwacht

Comment

Al of niet bewust oepsje van Canon op de CPS site dateert van maandag 15/8. De site is vandaag nog steeds "under construction". Toch wel bizar, volgens mij.
            DigiCam

Comment

die 24-105 heeft toch geen IS volgens de omschrijving?

op de site van corne staat hij ook al maar er staat toch geen IS in de omschrijving??

toch kan je op de lens IS lezen

heb al eens gemaild voor de prijs en levertermijn, dit zou wel eens een mooie eerste lens voor mij kunen zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atmozphere
                die 24-105 heeft toch geen IS volgens de omschrijving?

op de site van corne staat hij ook al maar er staat toch geen IS in de omschrijving??

heb al eens gemaild voor de prijs en levertermijn, dit zou wel eens een mooie eerste lens voor mij kunen zijn
                Omschrijving staat er toch wel op hoor: " De nieuwe groothoekzoom van Canon met Image Stabilizer."
                Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

Comment

Je moet je geen zorgen maken:
                  Deze lens heeft een schakelaar waarmee je de IS kan uitschakelen als je dat beter vindt.

Verder is de Canon cps site nog steeds niet bereikbaar.
                  En de EF 24-105L IS is verdwenen van de Australische Canon site.

Jan.

Comment

thnx voor de mail corne ( wist nie da je hier ook op zat )

heb je inmiddels terug gemaild..

die IS is wel leuk voor mij daar ik meestal met langere sluitertijden zit in clubs en zo...

Comment

• Re: Canon EOS 5D en 1DmarkII N.

Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D
                      Je moet je geen zorgen maken:
                      Deze lens heeft een schakelaar waarmee je de IS kan uitschakelen als je dat beter vindt.

Verder is de Canon cps site nog steeds niet bereikbaar.
                      En de EF 24-105L IS is verdwenen van de Australische Canon site.

Jan.
                      Weer niet helemaal correct

De foto staat er nog steeds

bende amateurs als je het mij vraagt

sugar
                      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

geheugenkaart.be heeft zelfs al een prijs staan en bestel-linkje?

strange...

ik wil er wel een maar moet alleen nog van zijn kunnen overtuigd worden

ze zou toch van dezelfde kwaliteit moete zijn als een 24-70L 2.8 maar dan met een iets lagere lichtgevoeligheid dan (L4)....

Comment

ik wil er wel een maar moet alleen nog van zijn kunnen overtuigd worden

ze zou toch van dezelfde kwaliteit moete zijn als een 24-70L 2.8 maar dan met een iets lagere lichtgevoeligheid dan (L4)....
                          De officiele aankondiging zou de eerste dagen moeten volgen. Even een waarschuwing vooraf:

Bij elke introductie verschijnen er overal op het web fotos gemaakt door amateurs die net hun eerste fototoestel gekocht hebben.
                          Beoordeel de kwaliteit van een lens of van een fototoestel nooit op basis van deze fotos.

Canon zal ook een aantal test fotos op de site zetten.
                          Maar de traditie wil dat zelfs deze fotos geen voorbeeld zijn van hoe het wel kan.

Jan.

Comment

Kennen jullie deze link al, met 4 voorbeeldjes uit de 5D ??

http://web.canon.jp/Imaging/eos5d/eos5d_sample-e.html

Schandalig mooie foto's

Comment

Nog een nieuw modelletje van Canon?

Comment

An unexpected error was returned: 'Query class localApi_dB_MYSQL_QueryDefs not found'

Working...
                              X