Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oly E-10 en smartmedia kaarten

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oly E-10 en smartmedia kaarten

Weet er mij iemand te zeggen of ik in de Oly E-10 ook smartmedia kaartjes van 128 Mb kan gebruiken?Volgens de handleiding kan je gaan tot 64 Mb, maar ik heb ook al ergens gelezen dat je de kaartjes van 128 Mb kan gebruiken. Of moet je dan de software van het toestel laten updaten.
    mvg,
    Geronimo
    www.geronimosite.net

Hoi Robke, zou zonder probleem moeten kunnen, ik gebruik er eentje van 128mb in de Olympus E-10

Monique

Comment

Bedankt Monique
      mvg,
      Geronimo
      www.geronimosite.net

Comment

Je kan die zonder probleem gebruiken !
        Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

idd zonder problemen hoor..en gemakkelijk als je Cf vol is kan je nog de Smart Media aanspreken...
          Ik heb er altijd twee inzitten.

Comment

Gaat perfekt, en is in principe ook sneller, ik kon het ook niet geloven, maar na verschillende tesetn met verschillende kaartjes, kwam ik tot de conclusie dat, in mijn e10, de sm telkens 10% sneller was.
            Groetjes
            Rudy

Comment

Heb er ook een inzitten van 128mb... werkt perfekt...

Iemand ooit een 256MB geprobeerd ????

Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

Comment

Allemaal bedankt voor de reactie, dan ga ik me er eentje kopen. Heb nu een SM van 16 Mb en een CF van 128 Mb
                mvg,
                Geronimo
                www.geronimosite.net

Comment

Originally posted by Robke
                  Weet er mij iemand te zeggen of ik in de Oly E-10 ook smartmedia kaartjes van 128 Mb kan gebruiken?Volgens de handleiding kan je gaan tot 64 Mb, maar ik heb ook al ergens gelezen dat je de kaartjes van 128 Mb kan gebruiken. Of moet je dan de software van het toestel laten updaten.
                  Hallo Robke

Je kunt alle SmartMedia kaartjes gebruiken. Maximale grootte is 128 MB
                  en je kunt Sandisk Ultra en Toshiba XtraSpeed CompactFlash kaarten gebruiken van maximaal 512 MB. Een IBM Microdrive past er ook nog in.

Comment

Working...
                  X