Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eos 300D perikelen!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eos 300D perikelen!

Hallo,

Vandaag op bezoek geweest bij mijn petekind,en er ineens eens mee naar de kermis geweest.Daargekomen wou ik een paar foto's nemen,maar van zodra ik mijn cam opzette,schakelde die zichzelf weer uit en kwam er Err OS op het scherm.Heb de cam dan eens af en terug opgezet en toen was het goed voor ongeveer een half uur,daarna een 2de keer Err OS.Weet iemand wat dit kan zijn????
    Marc

Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

Re: Eos 300D perikelen!

Bedoel je niet Err 05?

Err 05: De flitser kan niet naar buiten komen omdat deze werd geblokkeerd.
    "Cause you fucked the Middle East, and gave birth to a demon" - Immortal Technique © 2004
    [20d] [tamron 28-75/f2.8] [canon ef 50/f1.8 II] [canon ef 70-200/f4 L USM] [cf/tas/filters/imagetank]

Comment

Hmm zou het dat zijn??Ik zou nochtans gezworen hebben dat het Err OS was,maar je kan gelijk hebben.Ik ga het zeker in het oog houden!
      Marc

Comment

@Politrix,je hebt gelijk het is Err 05.Ik heb het getest door de flitser zelf eens tegen te houden en kreeg weer dezelfde fout.Ik weet wel dat het niet gezond is om de flits tegen te houden,maar dit wil ook zeggen dat de flits soms blijft hangen en niet openspringt wanneer nodig.Ook niet als ik zelf op het knopje druk heb ik al gemerkt.Ik denk dat die eens naar roosendaal zal moeten Of zou hier zelf iets aan te doen zijn?
        Marc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spotterke
          de flits soms blijft hangen en niet openspringt wanneer nodig. Of zou hier zelf iets aan te doen zijn?
          Kruipolie?

Sorry kon het niet laten
          Gallery: http://www.fotogallerij.be

Comment

Working...
          X