Oke ik ga morgen dus in Aken bij snogard een kodak easyshare z 740 halen. Iemand nog iets te vertellen wat ik zeker moet weten of vragen om niet van een kale reis terug te komen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
morgen d day
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
-
Re: morgen d day
Oke, nu ernstig
Dit is een rare vraag. Ik veronderstel toch dat al weet wat voor een toestel je besteld hebt en dat het je behoefte dekt.
Ik zou al maar beginnen met een geheugen kaartje bij te kopen want dat is gewoonlijk niet veel soeps, als het er bij zit.BD0497BE : Nikon body + glas
www.RudyVerrijt.info
Comment
-
natuurlijk weet ik wat ik ga kopen , maar ik bedoel eerder iets in de zin van , kan ik daar al dingen uittesten met die camera. Kan ik de verkoper dat ding al laten aanzetten en alles uitesten of alles werkt of moet ik daar op vertrouwen
Comment
-
IK ken de winkel niet maar ik denk dat je niet veel moet verwachten.
Ze gaan je een doos geven waar de krimpfolie nog rondzit + het factuur.
Het toestel opzetten en configuren gaat waarschijnlijk toch niet wat de batterij is zo plat als een vijg.
Tijdens het laten van de batterij (een paar uur), kan je rustig de handleiding lezen.
Vanaf daar zal je alleen moeten zwemmen. Maar je zal zien. Zo een toestel is gemaakt voor een publiek van 7 tot 77 en geen diploma vereist.
Je zal stabiele handen moeten hebben want 380mm uit de hand en scherpe foto's (moeilijke combinatie)BD0497BE : Nikon body + glas
www.RudyVerrijt.info
Comment
-
-
Neen neen , ik ben absoluut geen leek in die toestellen hanteren integendeel , maar ik heb alleen bang dat er pixels in mijn scherm dood zijn , dat die usb kabel ontbreekt , dat de batterijen er niet bij zitten ( trouwens dat kunnen ze wel testen want er zitten aa batterijen in dus dat zou moeten kunnen ) dat de software cd is beschadigd of ontbreekt , van die dingen , das natuurlijk nog het einde van de wereld niet maar ik rijd niet graag naar duitsland om de haverklap ( ik weet het , ik had in belgie moeten kopen maar in duitsland bijna 100 eurto goedkoper + jaar langer garantie )
Comment
-
Ik vrees dat je je zorgen maakt om niks.
De camera + toebehoren is in de fabriek samengesteld en heeft een kwaliteit controle gepasseerd en de doos wordt gesealed. Kodak is geen obscuur merkske, maar je doos zal waarschijnlijk uit Thailand of China komen.
Je hebt kans dat al die dingen die daar op noemt kunnen voorkomen, maar je hebt 95% (of meer) kans dat alles perfekt is.
Ik zou me meer zorgen maken als de doos al openstaat in de winkel, want dan kunnen er zaken uit verdwijnen of is het toestel misschien al gebruikt.
Trouwens vraag gewoon aan de verkoper, dat hij alles met jouw overloopt. Je bent de klant en zolang je niet betaalt hebt, sta je in de sterk positie.
Succes met de aankoop. Maar misschien toch volgende keer naar de winkel om te hoek, als dat je meer gemoedsrust geeft.BD0497BE : Nikon body + glas
www.RudyVerrijt.info
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dolphin19474Neen neen , ik ben absoluut geen leek in die toestellen hanteren integendeel , maar ik heb alleen bang dat er pixels in mijn scherm dood zijn , dat die usb kabel ontbreekt , dat de batterijen er niet bij zitten ( trouwens dat kunnen ze wel testen want er zitten aa batterijen in dus dat zou moeten kunnen ) dat de software cd is beschadigd of ontbreekt , van die dingen , das natuurlijk nog het einde van de wereld niet maar ik rijd niet graag naar duitsland om de haverklap ( ik weet het , ik had in belgie moeten kopen maar in duitsland bijna 100 eurto goedkoper + jaar langer garantie )
groeten, Jan.Last edited by jan.brouwers; 8 augustus 2005, 16:34.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
dat is nu net mijn vraag , wat kan ik daar laten controleren en wat doen ze niet , is het wel redelijk van mij om alles daar te laten nakijken ??
Comment
-
ik lees nu net dat menu op de camera ook niet in nederlandste zetten is , klopt dit
Comment
-
-
op de laatste vraag kan ik je geen antwoord geven.
wat betreft Snogard, ik heb daarr reeds vrij veel (voornamelijk computerparts) gekocht en heb tot hiertoe (gelukkig) nog geen problemen ondervonden.
Voor wat deftige uitleg ben je bij Snogard wel aan het verkeerde adres. Snogard is een beetje te vergelijken met een mega-supermarkt, en het enige dat ze daar hoeven te doen is het verschuiven van de dozen van het magazijn naar de afrekenbalie. Om het plat te zeggen: bij snogard zijn het 'dozenschuivers'.
Maar, zoals gezegd, nog geen problemen ondervonden.Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4
Comment
Comment