Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Service bij Minolta?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Service bij Minolta?

Ik heb vandaag mijn Dimage 7 binnengebracht bij de verkoper omdat de interne flits niet meer werkte. Zij spreken van een drietal weken, graag had ik geweten of er nog bezitters zijn die iets terug naar Minolta moesten laten sturen voor een garantie herstelling en hoe lang ze er moesten op wachten.
    Op 29 dezer opent namelijk de boekenbeurs en de camera in die periode missen zou toch wel een spijtige zaak zijn zeken omdat ik geen reserve heb.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Originally posted by Lazy Charles
    Ik heb vandaag mijn Dimage 7 binnengebracht bij de verkoper omdat de interne flits niet meer werkte. Zij spreken van een drietal weken, graag had ik geweten of er nog bezitters zijn die iets terug naar Minolta moesten laten sturen voor een garantie herstelling en hoe lang ze er moesten op wachten.
    Op 29 dezer opent namelijk de boekenbeurs en de camera in die periode missen zou toch wel een spijtige zaak zijn zeken omdat ik geen reserve heb.
    Mmm, spijtige zaak Lazy Charles...
    Een drietal weken wacht je al gauw...
    Kan je van niemand uit de buurt geen camera lenen, of kan de winkel geen vervangtoestel geven ???
    Ik heb mijn UZi ooit eens moeten binnendoen omdat de remote receiver niet werkte ( De Beukelaer )... na lang aandringen kreeg ik een oude Olympus... Altijd beter dan niets. Gelukkig was mijn camera binnen de week weer in orde.
    Maar indien je toestel nog onder garantie is, zou ook ik het so snel mogelijk naar de winkel brengen.
    Hopelijk is ie vlug "genezen" .
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Voor een herstelling heb ik m'n D7i nog niet moeten binnendoen. Wel voor de terugroep van een ganse reeks. Op woensdag de camera binnen, de week erop op dinsdagmorgen een nieuw toestel klaar bij m'n verkoper.

Bij Minolta Belgie zeiden ze zelf 1 week, kon anderhalve zijn. Was dus nog geen week...

Maar dit was geen herstelling, inruil van een toestel.

Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

Comment

Op 29 dezer opent namelijk de boekenbeurs en de camera in die periode missen zou toch wel een spijtige zaak zijn
        juist niet Charles, dan heb je tenminste eens tijd om de boekenachterstand weg te werken

nee, serieus nu, da's spijtig zo'n tegenslag. als je zeker wil zijn, hou hem tot dan nog bij en doe hem daarna pas binnen. en zoek ondertussen naar een goedkope externe flash. 't is maar een idee hé
        ToM.___ //Fuji s602.
        www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
        It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

mijn draadloze 3500HS program flits moest binnen .. 4 weken afgesproken, en net geen 4 weken later terug gekregen in prima vorm .. tevreden klant (bij minolta nog enkel analoge ervaringen)

Comment

Originally posted by tom314
            Op 29 dezer opent namelijk de boekenbeurs en de camera in die periode missen zou toch wel een spijtige zaak zijn
            juist niet Charles, dan heb je tenminste eens tijd om de boekenachterstand weg te werken

nee, serieus nu, da's spijtig zo'n tegenslag. als je zeker wil zijn, hou hem tot dan nog bij en doe hem daarna pas binnen. en zoek ondertussen naar een goedkope externe flash. 't is maar een idee hé
            Hij is reeds binnen Tom, ik moest wel want de garantie liep eind deze maand af. Een externe flits heb ik in mei reeds gekocht omdat ik hem toen zeker nog niet wilde missen.
            Wat die boeken achterstand betreft, met minder dan een metertje nog te lezen boeken in huis voel ik mij wat verloren.

In alle geval, ik houd jullie op de hoogte en bedankt voor de reacties.
            Albums

Comment

Mijn 7i gelukkig (nog ?) niet moeten laten herstellen.

Mijn oudere (analoge) Dynax 7xi wel eens moeten laten herstellen, was tijdens de vakantie periode binnen 3 weken terug

Comment

Dat ziet er dan toch hoopvol uit Lazy Charles !
                Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

Comment

Nog steeds geen camera. De winkel heeft reeds enkele malen geinformeerd bij Minolta maar zonder resultaat.
                  Ik begin hem nu toch wel te missen hoor zeker nu de boekenbeurs gestart is en er nog een lang weekend aankomt. Hopen maar op volgende week.
                  Albums

Comment

Ook vandaag nog steeds niets. Volgend lang weekend aan zee en geen boekenbeurs foto's, triestig hoor.

Is er misschien iemand die relaties heeft bij Minolta en even een zetje zou kunnen geven?

Wordt aleszins vervolgd
                    Albums

Comment

mijn draadloze flits moest binnen .. 4 weken beloofd (Fnac A'pen) .. 2 weken later al terug .. netjes onder waarborg volledig in orde)

Comment

Lazy Charles, bel eens naar Minolta zelf? Heb je het serie nummer van uw toestel?

Als ze daar een beetje follow up hebben, dan moeten ze weten wanneer het toestel bij hen aangekomen is, waarom het zo lang duurt...

Wie weet wachten zij op wisselstukken, en dan kan het, naar ik vernomen heb, wel eens uitlopen.

Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

Comment

Oef, gisteren telefoon van de winkel "morgen komt er een vervangtoestel in afwachting dat een schakelaatrtje van uw toestel binnenkomt". Vandaag ga ik het vervangtoestel afhalen en net voor mij stapte een chauffeur binnen die mijn hersteld toestel bij had.

Nu kan ik dus eindelijk terug fotograferen. Foto's posten is een andere zaak want dat betekend dta ik eens werk moet maken van een homepage en ik heb daar momenteel de tijd niet voor.
                          Albums

Comment

Working...
                          X