Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft ervaring met sony camera's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wie heeft ervaring met sony camera's

Hallo allemaal, na lang zoeken op het net ben ik ook op deze site terecht gekomen.
    Ik zoek al een tijd een leuke camera, want begin het steeds leuker te vinden om foto's te maken.
    Nu heb ik een sony tik en kijk daarom veel naar 2de hands camera's van sony.

Na een lange zoektocht heb ik nu drie camera's in gedachten,

Sony DSC F717

Sony Cybershot F828

Dit zijn tweede hands camera's maar nieuw kan ik kopen een

Sony cybershot DSC-H1

Op de een of andere manier gaat mijn voorkeur uit naar de laatste. Mijn andere hobby is vijvers en japanse koi's dus wil mooie en macro foto's kunnen maken.

Wie heeft ervaring met een van de camera's of heeft een andere goede tip voor mij.
    Last edited by fremabo; 31 juli 2005, 08:39.

Re: Wie heeft ervaring met sony camera's

De macro van de H1 is niet zo bijster goed, als je volledig inzoomt moet je al vlug anderhalve meter van je object blijven... Als je echt goede macro's wil nemen met de H1 moet je een close-up lens kopen die je op de 58mm draad kan schroeven van de zonnekap van de H1... Zo'n macrolens kost je ongeveer 80 euro, bv. de Canon 250D of Canon 500D of de Sony VCL-M 3358 of een Olympus mcon35.

Gebruik eens de search funktie en zoek naar de type's die je interesseren, er is in het verleden al veel over gepraat...

groeten,
    wim
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Als ik tussen deze 3 moest kiezen , zonder twijfel de f828, prachtig toestel , ge zult het niet beklagen ...
      "Denk zelf. Kijk Zelf. Oordeel Zelf. Beslis zelf. "

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Night666Watcher
        Als ik tussen deze 3 moest kiezen , zonder twijfel de f828, prachtig toestel , ge zult het niet beklagen ...
        ik zou niet twijfelen
        gr, eb

Comment

Working...
        X