Wij zijn het hier thuis al een beetje gewoon dat al wat we nieuw aankopen binnen de kortste keren kapotgaat, maar gisterenavond was ik er toch niet goed van.
Mijn G1, waarmee sinds april al misschien 1500 foto's zijn genomen, was opgeladen om gisterenavond een reportageke van een kerstconcert en een bezoek van de Sint te maken.
Rond half zes kijk ik de instellingen nog eens na en, hoe gaat dat als het toch geen film kost, maak ik een paar fotokes.
En ineens, ik dacht bij een Z/w-testje, valt alles uit.
NIETS MEER. Zo dood als een pier.
De lens staat nu nog zoals ie stond, en alle functies zijn uitgevallen.
Bij de fotograaf is de batterij nog eens getest, en daaraan ligt het niet natuurlijk.
En dat betekent dat mijn G1 de feesten zal doormaken bij Canon, en dat ik verweesd achterblijf.
En dat wilde ik nu eens van mij afschrijven.
Heeft nog iemand dergelijke slechte ervaring? Of een idee wat er aan de hand is?
Mijn G1, waarmee sinds april al misschien 1500 foto's zijn genomen, was opgeladen om gisterenavond een reportageke van een kerstconcert en een bezoek van de Sint te maken.
Rond half zes kijk ik de instellingen nog eens na en, hoe gaat dat als het toch geen film kost, maak ik een paar fotokes.
En ineens, ik dacht bij een Z/w-testje, valt alles uit.
NIETS MEER. Zo dood als een pier.
De lens staat nu nog zoals ie stond, en alle functies zijn uitgevallen.
Bij de fotograaf is de batterij nog eens getest, en daaraan ligt het niet natuurlijk.
En dat betekent dat mijn G1 de feesten zal doormaken bij Canon, en dat ik verweesd achterblijf.
En dat wilde ik nu eens van mij afschrijven.
Heeft nog iemand dergelijke slechte ervaring? Of een idee wat er aan de hand is?
Comment