Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Casio Z750??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Casio Z750??

Ik zou een heel compacte camera willen bijkopen, en de Casio Z750 komt vrij goed uit de meeste tests.
    Zijn er hier die ervaring hebben met dat toestel, en is er een ander (beter) alternatief voor dat toestel dat bij Top-foto 359,9 euro kost?
    Het moet dus een echt compact toestel zijn, en de IXUS reeks van Canon is toch wel flink duurder (de 7-megapixel versie kost heel wat meer).

Casio is niet echt een cameramerk, maar als de meeste testers het erover eens zijn dat de resultaten even goed zijn of zelfs beter dan die van de "bekende" fabrikanten, waarom zou ik dan meer geld uitgeven .

En weet iemand of er bij Top-foto alleen de duitse handleiding bijgeleverd wordt, of zit er misschien ook een engelse bij, want die kan ik wel lezen (ik kan er misschien wel aan uit in het duits, maar dat gaat niet zo goed als in het engels ).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Re: Casio Z750??

Hoi Bandit

Ik heb de casio 750.... prima toestel
    Ik gebruik mijn casio 750 zelfs meer dan mijn Nikon D70

Lees dit eens...
    Wat betreft de casio 750 is zijn review wel juist hoor.

kijk eens naar deze foto's

De handleiding ( klein boekje bij je toestel) is in 7 talen waaronder nederlands..(bij top-foto)
    Maar het is geen volledige handleiding..het is de Basisreferentie ( 17 blz)

De volledige handleiding (engels) kan je op de site van casio downloaden 250 blz...maar geen nederlands.

Mijn test wijst uit dat je met de meegeleverde accu ..ongeveer 300 foto's kan maken op een 1GB kaart (3008*2000) de camera staat dan 6 uur aan.

Mvg
    PhotoNews
    D70 enz... Casio EX-Z750 ...www.PhotoNews.tk
    "Photography has no rules. It is not a sport. It is the result which counts, no matter how it is achieved"

Comment

Die handleiding had ik ondertussen al gevonden .

300 foto's met 1 akkulading, dat zal voor mij wel ruim voldoende zijn, want als ik ergens veel foto's moet maken, dan gaat de 20D natuurlijk mee. Maar soms maak ik wel eens een tochtje met de fiets, en dan is de 20D veel te zwaar om mee te sleuren.
      Die Casio is klein genoeg om bijna overal mee naartoe te nemen.

Als ik toch een extra akku nodig zou hebben, dan is die bij www.akkuinternational.de te vinden voor maar 6,99 euro, en als het laden via de docking station te lang duurt, dan is er daar ook nog een lader te vinden voor 16,99 euro .
      BD0338BE

Comment

Ik heb die Casio gisteren besteld bij Top-foto, maar nu wacht ik nog op een mailtje om de bestelling te bevestigen...
        Voor mij is het de eerste keer dat ik daar iets bestel, maar bij andere online verkopers krijg ik gewoonlijk al heel snel die bevestiging.

Edit:
        Ondertussen heb ik de bevestiging gekregen, en ook al betaald. Ik zal dus nog een paar dagen geduld moeten hebben om dat "kleintje" uit te testen .
        Last edited by Black B@ndit; 26 juli 2005, 16:43.
        BD0338BE

Comment

Bandit ik heb bij top-foto al tientallen bestellingen gedaan...
          Mijn casio 750 is na 8 dagen na betaling aangekomen.

Ik hoop dat je er zoveel plezier aan beleefd als ik.

Mvg
          PhotoNews
          "Photography has no rules. It is not a sport. It is the result which counts, no matter how it is achieved"

Comment

En...heb je hem al, B@ndit?

En wat vind je van je casio 750 ?

Mvg
            PhotoNews

Comment

Ik ben nog aan het wachten, het zal wel iets voor begin volgende week worden denk ik.
              BD0338BE

Comment

Wat kost eigenlijk de verzending want mijn duits terrible en ik vind dat nergens terug op hun site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dolphin19474
                  Wat kost eigenlijk de verzending want mijn duits terrible en ik vind dat nergens terug op hun site
                  De verzendkosten bedragen 18 euro (dat staat zo toch in het mailtje dat ik teruggekregen heb ).

Maar ik heb vandaag nog geen bevestiging gekregen dat de camera daar verstuurd is, dus zal ik nog wat langer geduld moeten hebben. (Die zal niet in stock zijn waarschijnlijk.)
                  BD0338BE

Comment

De Casio is vandaag geleverd, maar ze zijn (bij Casio) vergeten om er de netadapter bij te leveren .

Ik heb al naar Top-foto gebeld en hoop dat die adapter zo snel mogelijk nageleverd wordt, want ik heb die camera vrijdag nodig.
                    Zonder die adapter kan ik de akku niet laden, en de dockingstation niet gebruiken.
                    Het geheugenkaartje overzetten naar de pc, dat zou geen probleem zijn, want daarvoor heb ik een kaartlezer.

Aanpassing;
                    De adapter (netvoeding) wordt vandaag nog verstuurd .
                    Last edited by Black B@ndit; 3 augustus 2005, 12:26.
                    BD0338BE

Comment

Working...
                    X