Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon Coolpix P610

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon Coolpix P610

Ik heb mij al scheel gezocht hoe ik via wifi mijn foto's kan overzetten naar mijn PC steeds struikelt hij met onderhandelen ,weet er iemand hoe je stap voor stap de connectie moet uitvoeren, ik heb NX studio staan op de Pc en Nikon snap bridge op min Samsung Phone maar niets lukt. Alvast bedankt voo de reactie
    GRT

Ik ben niet vertrouwd met Nikon, maar zie dat het toestel niet meer van de recentste is. Zou dat kunnen meespelen? Alleszins, volgens wat ik kan vinden heeft de camera WiFi aan boord. Kun je via WiFi aansluiten op je netwerk? Een andere oplossing is een kaartlezer. De Canon 50D camera van mijn vrouw, bijvoorbeeld, is te oud om nog herkend te worden via een kabeltje tussen camera en Mac, maar via een kaartlezer kunnen we toch telkens alle gemaakte foto's transfereren.
    Last edited by LesC; 12 juni 2025, 07:45.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Probeer eens om Nikon Belux in Groot Bijgaarden te kontakteren ; die weten wel raad ; een tijdje geleden nam ik kontakt op met deze mensen aangaande een Nikon digitale camera en kort daarop kreeg ik een nederlandstalige handleiding in de bus ( helemaal gratis )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Ik ben niet vertrouwd met Nikon, maar zie dat het toestel niet meer van de recentste is. Zou dat kunnen meespelen? Alleszins, volgens wat ik kan vinden heeft de camera WiFi aan boord. Kun je via WiFi aansluiten op je netwerk? Een andere oplossing is een kaartlezer. De Canon 50D camera van mijn vrouw, bijvoorbeeld, is te oud om nog herkend te worden via een kabeltje tussen camera en Mac, maar via een kaartlezer kunnen we toch telkens alle gemaakte foto's transfereren.
        Een kaartlezer is inderdaad een oplossing die zonder problemen werkt op elke computer.
        Ik heb altijd een kaartlezer gebruikt om de foto's op de computer te zetten, behalve met de Sony RX100, die moet geladen worden via de micro-USB poort en dan hangt die toch al aan de computer.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Deze kan misschien helpen.

Comment

Moderator Note: Enkele ‘dubbeltjes’ verwijderd
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Working...
            X