Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WEBTRONIC... Te vertrouwen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• WEBTRONIC... Te vertrouwen?

Ik kwam op deze Online-winkel terecht tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe camera.
    Ze hanteren goeie prijzen in vergelijking tot de meer gekende zaken hier in België en Nederland...
    Wie van jullie deed er al aankopen, en wat zijn jullie ervaringen.

Hier vind je wat beoordelingen ...
    Webtronic reviews | Bekijk consumentenreviews over webtronic.be

Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
      Hier vind je wat beoordelingen ...
      Webtronic reviews | Bekijk consumentenreviews over webtronic.be

Jaja
      Die beoordelingen had ik vanzelfsprekend ook al opgezocht... en ik lees die voor wat ze waard zijn...
      Máár ik heb meer vertrouwen hier en daarom kwam ik dus naar BD, om "échte" ervaringen te vernemen
      Last edited by dréten; 7 januari 2025, 18:36.

Comment

Heb nog nooit van deze webwinkel gehoord.
        Zeer lage prijzen en goede reviews op Trustpilot.
        Toch zou ik persoonlijk argwanig blijven om dure spullen te bestellen.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

postadres vermeld op de website van webtronic.be :Rue du Commerce 3 Athus 6791​
          https://www.google.com/maps/dir/50.8854272,5.6000512/Rue+du+Commerce+3,+6791+Aubange/@49.5594961,5.8433156,19.17z/data=!4m9!4m8!1m1!4e1!1m5!1m1!1s0x47eab614213be2b7 :0x621c937c2d132b57!2m2!1d5.8437109!2d49.5593593?e ntry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDEwOC4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D
          Last edited by Silver Roller; 14 januari 2025, 14:40. Reden: verduidelijking

Comment

BD bijdrage van december 2023 betreffend webtronic.nl waarvan het postadres gevestigd is in een verlaten villa naast vele andere.
            Heeft er iemand ervaring met de webwinkel WEBTRONIC? Bij mijn weten is dit de enige winkel waar de prijzen van veel Canon-objectieven duidelijk onder die van de bekende winkels zoals KameraExpress, CameraNu of Art en Craft liggen. Als iets te mooi lijkt om waar te zijn dan is altijd enige voorzichtigheid geboden maar wellicht
            Last edited by Silver Roller; 14 januari 2025, 14:42. Reden: verduidelijking

Comment

Moderator Note: @Silver Roller, wat is de bedoeling van die twee links die je plaatst? De eerste verwijst naar een Google map, de tweede naar deze topic. Graag een antwoord, of ik moet de posts verwijderen.

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

De eerste link verwijst naar het postadres vermeld op de website van webtronic.be en de tweede link naar een BD bijdrage van december 2023 betreffend webtronic.nl waarvan het postadres gevestigd is in een verlaten villa naast vele andere.

Comment

OK, dank voor je antwoord. Ik verwijder straks mijn Moderator Note en jouw antwoord. Deze post natuurlijk ook, maar geef je de kans om mijn reactie te lezen.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                  X