Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fujifilm X100VI volgende maand?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fujifilm X100VI volgende maand?

    Fujifilm heeft de eerste X Summit van 2024 aangekondigd

    Volgens de geruchten gaan we daar de X100VI te zien krijgen met een 40MP sensor en IBIS. Wat verwachten jullie nog meer? Of wat wil je zien, want dromen mag ook natuurlijk

  • #2
    een opvolger voor de X70 is een natte droom van mij...
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
      een opvolger voor de X70 is een natte droom van mij...
      Zal helaas een natte droom blijven, ze maken ook al lang de adapter lensjes niet meer dus dat zal niet gaan gebeuren vrees ik...
      Als (mss binnenkort) de nieuwe GR⁴ uitkomt zal dat mss de gedroomde opvolger zijn?

      Over de x100vi, de nieuwe sensor lijkt me een evidentie, de VR zal al zeer uitzonderlijk zijn vrees ik....
      Mss ook nog wat betere autofocus, eye enz....

      Verstuurd vanaf mijn SM-S711B met Tapatalk

      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

      Comment


      • #4
        The Fujifilm X100VI is the sixth iteration of Fujifilm's classically-styled large sensor compact. A 40MP X-Trans sensor, in-body stabilization and 6.2K video are among the updates.


        Daar is ie dan, tóch met IS (6 stops) én denieuwe sensor, nog wat leuke tweaks erbij
        Is toch weer een ferme evolutie van een camera die al zoveel goed deed

        Verstuurd vanaf mijn SM-S711B met Tapatalk

        portfolio en workshops:
        https://www.bennybulke.com/

        Comment


        • #5
          Onze review staat ondertussen ook online, met dank aan René:

          De Fujifilm X100-reeks neemt een bijzondere plaats in binnen het cameralandschap. Het unieke retrodesign met hybride beeldzoeker kan sinds 2011 een steeds groeiend aantal fervente gebruikers bekoren. Wij kregen de kans om nu al enkele dagen met de nieuwste telg aan de slag te gaan.

          Comment


          • #6
            Wel nog steeds de oudere batterij.....
            Straatfotograaf in Antwerpen

            Comment


            • #7
              De Fujifilm X100V was altijd heel schaars en bijgevolg moeilijk te verkrijgen, ook tweedehands. Opvallend hoeveel er nu te koop gesteld worden op 2dehands.be.

              De stabilisatie (IBIS) in de nieuwe X100VI vind ik heel verleidelijk, maar ik ga toch nog even verder doen met mijn X100V die nog steeds een fantastische en zalige camera is.

              De batterij in de X100VI is inderdaad ongewijzigd. Vind ik geen nadeel, heb er immers al wel een heel setje van.

              Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
              Fujifilm X100V - Sony RX100M3

              Comment

              Working...
              X