Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera advies?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera advies?

    Dag iedereen.
    Ik gebruik nu al 5 jaar de canon eos 200d met de kitlens, maar ik heb in maart van dit jaar de tamron 18-400mm gekocht omdat ik vogels wou fotograferen.
    Maar nu zou ik een nieuwe body willen, liefst een met goede autofocus en goede stabilisatie.
    Mijn budget is ongeveer 1000 euro, en ik heb geen voorkeur van merk.
    Alvast bedankt.
    M.v.g.​

  • #2
    Een canon R10, maar iets beter toch, de canon R7 is wat jij zoekt. Vijftien frames per seconde met de mechanische sluiter, een autofocus gelijk aan die in het topmodel, de R3 zit en je kan je Canon lenzen blijven gebruiken, mits een adapter, die je als je wat kan onderhandelen er bijna gratis bijkrijgt. Ik heb dit cameraatje gekocht voor mijn plusdochter, als cadeau en hij presteert geweldig goed.
    Grtz

    Comment


    • #3
      Ik raad je aan om bij een Crop van Canon te blijven en een 2de hands EOS 90D te zoeken.
      Je kunt je lenzen blijven gebruiken en je heb geen adapters nodig.
      Ik heb dit toestel en ben er uiterst tevreden mee.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Ik volg met Falcon. De 90D is een dijk van een toestel.
        Vermoedelijk nog steeds nieuw te verkrijgen. Desnoods tweedehands.
        Past binnen je budget.

        Comment


        • #5
          Ik ga mee met Falcon. De 90D is een toesteldijk. Het is mogelijk dat het nog steeds nieuw is. Desnoods in ruil voor tweedehands doodle jump

          Comment

          Working...
          X