Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon R7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon R7

    Hallo ik wou mij de R7 aankopen maar aangezien men daar geen batterijhouder kan op zetten heb ik afgehaakt ! Nu hoop ik dat in Mei volgend jaar een update van de 7 zou uitkomen weet er iemand waar men dat nieuws al eerste vermeld ?
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

  • #2
    Ik denk dat je in het marktsegment waar Canon de R7 geplaatst heeft geen batterijgrip moet verwachten.
    Als je toch je toestel groter en zwaarder wil maken (zonder extra capaciteit) kan je er een andere grip onder schroeven .
    https://www.youtube.com/watch?v=PUh1p8ps-m8

    Er blijken ook 3th party grips te bestaan:

    Have you been looking for a grip extension for your Canon EOS R7? Look no further!https://www.custombatterygrips.com/store/grips-for-canon-eos-r-7

    Comment


    • #3
      Ik heb een beter oplossing gevonden !!!!! https://www.amazon.com/WEPOTO-Canon-...0BR39MVRB?th=1
      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Loodgieterke Bekijk bericht
        Ik heb een beter oplossing gevonden !!!!! https://www.amazon.com/WEPOTO-Canon-...0BR39MVRB?th=1 run 3
        Adding an extra handle to your device will make it bigger and heavier but will not add any extra storage space.

        Comment


        • #5
          Het valt me op dat Canon voor geen enkele van hun nieuwe modellen systeemcameras de optie voorziet om een degelijke grip er onder te zetten.

          Zelf vind ik een grip zeker meerwaarde hebben. Vooral omdat ik veel portret schiet.

          Comment


          • #6
            Fotograferen jullie dan zoveel op een dag of is het eerder om een extra grip te hebben? Als ik een halve dag op pad ga dan kom ik thuis met een 500 a 600 foto's is dan is mijn batterij nog niet leeg. Ondanks dat heb ik toch altijd één reserve batterij bij. Ik moet zeker geen batterijgrip hebben want dat maakt de boel alleen maar zwaarder en een extra batterijtje voor mijn R5 of R6mk II weegt bijna niets in mijn binnenzak. Bovendien hebben de nieuwste batterijen veel meer capaciteit dan de oudere. En, je kan heel veer energie besparen door je instellingen op het gebruik van je camera af te stellen, zo laat ik na een paar minuten mijn schermpje uitzetten, je kan ook kiezen om continu scherp te stellen ook al heb je het niet nodig en dat verbruikt ook veel energie, en zo zijn er nog instellingen waar je veel energie van je batterij kan mee besparen zonder te moeten inboeten.
            Maar, het kan natuurlijk zijn dat sommige mensen een extra grip voor één of andere reden toch interessant vinden.

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Paul eos Bekijk bericht
              Fotograferen jullie dan zoveel op een dag of is het eerder om een extra grip te hebben? Als ik een halve dag op pad ga dan kom ik thuis met een 500 a 600 foto's is dan is mijn batterij nog niet leeg. Ondanks dat heb ik toch altijd één reserve batterij bij. Ik moet zeker geen batterijgrip hebben want dat maakt de boel alleen maar zwaarder en een extra batterijtje voor mijn R5 of R6mk II weegt bijna niets in mijn binnenzak. Bovendien hebben de nieuwste batterijen veel meer capaciteit dan de oudere. En, je kan heel veer energie besparen door je instellingen op het gebruik van je camera af te stellen, zo laat ik na een paar minuten mijn schermpje uitzetten, je kan ook kiezen om continu scherp te stellen ook al heb je het niet nodig en dat verbruikt ook veel energie, en zo zijn er nog instellingen waar je veel energie van je batterij kan mee besparen zonder te moeten inboeten.
              Maar, het kan natuurlijk zijn dat sommige mensen een extra grip voor één of andere reden toch interessant vinden.
              Ik MOET zeker geen extra batterijen hebben maar meer plaats om een toestel beter vast te houden !! En ik kan nooit iets in mijn binnenzak steken bv mijn kleinste lens de Canon CANON EF 70-200MM F/2.8L USM weegt al een 1.400 kg dus ook in een zijzakje van mijn jas past die niet al weegt mijn RF 100-500mm F4.5-7.1L IS USM weegt slechts 1525g dat valt nog mee
              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                Het valt me op dat Canon voor geen enkele van hun nieuwe modellen systeemcameras de optie voorziet om een degelijke grip er onder te zetten.

                Zelf vind ik een grip zeker meerwaarde hebben. Vooral omdat ik veel portret schiet.
                Idd ik persoonlijk vind zeker de R7 te klein gemaakt vandaar deze optie
                Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                Comment


                • #9
                  Dat is inderdaad een goede reden Loodgieterke, hopelijk kom er in de toekomst toch een batterijgrip uit voor mensen die dat handig vinden.

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Paul eos Bekijk bericht
                    Dat is inderdaad een goede reden Loodgieterke, hopelijk kom er in de toekomst toch een batterijgrip uit voor mensen die dat handig vinden.
                    Ik zal zeker een batterijgrip kopen !!! Als die zou uitkomen voor de R7 maar voorlopig ben ik nu gesteld met deze grip nu heeft mijn pink toch een steun !
                    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                    Comment

                    Working...
                    X