Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitale camera aanschaf

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Digitale camera aanschaf

hallo daar allemaal

Kan iemand mij misschien vertellen welke digitale
    camera je het best kan kopen voor een bedrag van
    €250,- tot €300,-
    Er zijn er namelijk zoveel te koop....

Groeten Edsco

Re: Digitale camera aanschaf

ik heb de Nikon coolpix 5600 mogen testen, en als je geen ingewikkelde camera zoekt (geen manuele instellingen) die heel gebruiksvriendelijk in haast alle omstandigheden mooie beelden neemt voor een kleine 300, dan ben je gesteld! Deze 5MP camera is tegelijk eenvoudig en intelligent.

De camera kan met 2 AA batterijen circa 350 opnamen maken, er is zo goed als geen sluitertijdvertraging, ook de tijd tussen twee opnamen valt mee voor een compactje. De camera is zo klein en licht dat die zelf in je hemdzak past. Toch ligt ze goed in de hand door de handige grip op het toestel.

De camera heeft als ik me niet vergis een 21 mogelijke scène instellingen (portret, landschap, macro, sport, nachtportret, nachtlandschap, onderwateropname etc) en er bestaat optioneel een onderwaterbehuizing indien je vaak in vochtige omstandigheden moet werken. Die behuizing is goed om tot 30 minuten een meter onder water zonder problemen foto's te nemen bv. bij het snorkelen

Comment

Re: Digitale camera aanschaf

Kijk eens op Kapaza daar is nen typ uit overijse en die verkoopt nagelnieuwe Minolta's Z3 voor 200€
      Een vriend van mij kocht er eentje ...en geen klagen.
      Trouwens een propere prosumer ...my 2ct.
      Some say i'm insane...but the voices in my head disagree.

Comment

Working...
      X