Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop Nikon D70s kit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop Nikon D70s kit

    Hoi,

    ik maak momentel nog fotos met een analoge Nikon reflex (Nikon FG). Maar ben van plan als de examens meegevallen zijn (en we dus kunnen gaan werken in augustus ) om over te schakelen op digitaal. Mijn oog is reeds gevallen op de D70s kit maar ik ben nog aant kijken waar hem te kopen. Oop sommige plaatsen komt hij met tas en 1 FB CF kaart. Dus zulke setjes zijn wel mooi meegenomen voor de juiste prijs .

    Iemand die shops aan kan raden? (Belgie, Nederland, Duitsland, ...)

  • #2
    Re: Aankoop Nikon D70s kit

    voor camera's kan je altijd es kijken naar topfoto.de


    goedkoop en goede service...

    de lenzen die eventueel zouden volgen moet je es kijken bij cornevaniperen.nl

    ff klein editje

    persoonlijk zou ik voor de d70 gaan en die 300 euro voor iets anders gebruiken

    Comment


    • #3
      Re: Aankoop Nikon D70s kit

      Vraag ook prijs bij corne voor de d70(s) zelf ook. Staat misschien niet op de site, maar levert hij waarschijnlijk wel.

      Jo.

      Oorspronkelijk geplaatst door immage
      voor camera's kan je altijd es kijken naar topfoto.de


      goedkoop en goede service...

      de lenzen die eventueel zouden volgen moet je es kijken bij cornevaniperen.nl

      ff klein editje

      persoonlijk zou ik voor de d70 gaan en die 300 euro voor iets anders gebruiken
      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
      Nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Aankoop Nikon D70s kit

        Top-foto en Corné zijn allebei zeer goed. Heel wat mensen van BD doen daar hun inkopen.
        Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
        Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

        Comment


        • #5
          Re: Aankoop Nikon D70s kit

          vergeet sdcard.be ook niet hé
          Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
          Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

          Comment


          • #6
            Re: Aankoop Nikon D70s kit

            Ik heb ook getwijfeld tussen de d70 gewoon of d70s.
            Heb bij top foto d70 kit met 18-70mm en extra lens genomen met die 300 extra van de s versie.
            Steve
            Nikon D70 + 18-70 kitlens + Sigma 70 - 300 AF APO Macro super II + SB600 + Lowepro Mini Trekker AW + Lowepro Nova 4 AW

            Comment


            • #7
              Re: Aankoop Nikon D70s kit

              Owkey, bedankt! Ik zal deze al zeker eens nakijken .

              Van de D70 kreeg ik te horen in lokale shop dat hij nog moeilijk te krijgen was. dus of hij nog verkrijgbaar zal zijn binnen dit en een goeie maand weet ik ook niet :s.

              Hoe zit dat met importtaksen?

              Comment


              • #8
                Re: Aankoop Nikon D70s kit

                Binnen de EU zijn er geen importtaksen. Het is zelfs zo dat de BTW lager ligt (Nederland 19% en Duitsland 16%) en je daar dus ook voordeel mee doet.
                Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
                Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

                Comment

                Working...
                X