Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kodak EasyShare CX7530

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kodak EasyShare CX7530

    Is dit toestel een aanrader voor 149 Euro (Makro) ?
    Iemand die ervaring heeft met dit toestel ?

    Mvg,
    Paul

  • #2
    Re: Kodak EasyShare CX7530

    Ziet er een redelijk toestel uit voor zijn prijs. Als je geavanceerde features wilt, is dit natuurlijk geen aanrader. Wel goed voor snapshots e.d.
    Hier staat een review: http://reviews.cnet.com/Kodak_EasySh...2.html?tag=top

    Comment


    • #3
      Re: Kodak EasyShare CX7530

      Helaas uit tweede hand (dus zelf geen ervaring mee), maar een collega heeft de betreffende camera onlangs met een mooie boog de prullenbak in geworpen. Over het hoe en waarom weet ik niets, als ik hem zie zal ik wat meer informatie voor je inwinnen.

      Wel vind ik dat je ook niet al teveel eisen aan een camera in die prijsklasse mag stellen. Houdt niet in dat de camera zelf natuurlijk gewoon goed moet werken.

      Zover ik weet zit er standaard geen Nederlandse handleiding bij. Wellicht toch ook ountje om rekening mee te houden

      Comment


      • #4
        Re: Kodak EasyShare CX7530

        Heb dit toestel vandaag ook in de Makro gekocht.
        Ik had over 14 dagen een toestel van Aldi gehaald(kloon van Toshiba PDR-M700)met een fantastische zoomlens maar spijtig genoeg waren de binnenfoto's met weinig licht om mee te janken.Daarom maar terug gebracht naar Aldi.
        Wat betreft de Kodak CX7530.Je krijgt natuurlijk wat je betaald.Je kan dit toestel moeilijk gaan vergelijken met andere toestellen die 300-400 euro kosten.Ik heb nog maar echter een beperkte ervaring vandaag met dit toestel(zal de komende dagen een uitgebreider verslagje schrijven).Ben echter tot nu toe toch overwegend tevreden over de Kodak.Buitenopnamen zijn echt goed.Binnenopnamen ook redelijk goed(toch beter dan de Toshiba of mijn vorig toestel Ricoh G3).Het is een beetje wennen om foto's te nemen.De knopjes op het toestel staan allemaal niet altijd even logisch opgesteld.De videoclips zijn ook goed.Verder kan ik momenteel nog niet veel meer zeggen,moet hem nog wat meer gebruiken de komende dagen.Een ding weet ik al wel,dit toestsel ga ik houden en niet terug binnen brengen.Voor 145 euro vind ik hem dik zijn prijs waard.

        Comment

        Working...
        X