Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw camera : help ff kiezen aub

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw camera : help ff kiezen aub

    Hey iedereen,

    Ik zit op het punt een nieuwe cameraatje te kopen maar had graag nog enkele meningen gehoort.

    Eerst had ik mijn oog laten vallen op de Canon A520, daarna dacht ik voor het klein prijsverschil een A95 te kopen. Maar toch denk ik dat de A520 iets beter zal zijn

    Maar nu staat in de carrefour een Olympus C60 zoom voor een prijsje van 259€

    Iemand die mij kan helpen de knoop door te hakken?

    Bedankt,

  • #2
    Re: Nieuw camera : help ff kiezen aub

    Bij mikro elektro staat een sony DSC-S60 voor maar 239€ lijkt me wel een goed toestel voor een goeie prijs .



    haalt een goeie score op dpreview.com

    http://www.dullaert.net

    Comment


    • #3
      Re: Nieuw camera : help ff kiezen aub

      De canon A520 bij topvision voor iets van 218€.


      Kzou in feite willen kiezen uit de drie vermelde cameraatjes

      thx 4 info btw

      Comment


      • #4
        Re: Nieuw camera : help ff kiezen aub

        Ik weet niet wat je wensen en eisen zijn, maar als je naar de specificaties van de door jouw genoemde camera's kijkt, dan komt de A95 er het beste uit. Ook de verschillende reviews laten zien dat wat mij betreft de A95 de beste keuze is.

        Comment


        • #5
          Re: Nieuw camera : help ff kiezen aub

          Oorspronkelijk geplaatst door Thedge
          Ik weet niet wat je wensen en eisen zijn, maar als je naar de specificaties van de door jouw genoemde camera's kijkt, dan komt de A95 er het beste uit. Ook de verschillende reviews laten zien dat wat mij betreft de A95 de beste keuze is.
          Mijn wensen zijn redelijk simpel veronderstel ik, nm goeie foto's en een redelijk kleine cameraatje waar je niet te veel moet op instellen.
          De A95 komt inderdaad overal goed uit in de reviews, misschien net iets beter dan de A520, maar de A520 is dan weer een recenter toestel .....

          De Olympus C60 best vergeten maar?

          Cheers,

          Comment


          • #6
            Re: Nieuw camera : help ff kiezen aub

            Ja die ander wat mij betreft vergeten hahaha. Maar meer recent wil niet altijd zeggen beter!!! Dus nogmaals ik zou voor de 95 gaan, maar ja, jij zult moeten kiezen. Succes ermee.

            Comment

            Working...
            X