Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herstelling minolta D7i

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Herstelling minolta D7i

hallo,

Mijn hoolfdschakelaar / draaiknop op mijn D7i is afgebroken. Nu is mijn vraag ofdat er iemand ervaring heeft met de hersteldienst van minolta. Ben al eventjes aan het surfen geweest en hier in België hebben ze alleen een kantoor (in Nederland een hersteldienst). Heeft er al iemand iets naar Nederland gedaan en duurt het inderdaad minimaal 3 weken, aan welk prijskaartje mag ik me verwachten en herstellen ze dit een beetje deftig?

mvg,
    Geert

edit
    Ik heb hem al eens een keertje 6 weken moeten missen. Toen had ik hem bij mijn verkoper binnen gedaan om een gekend probleem met deze knop. Wat er mis was heb ik toen nergens gevonden maar hij zou door mijn verkoper ter herstelling opgestuurd zijn? Zou ik dit nog gratis gedaan krijgen, het toestel is bijna 3 jaar oud. Meer info http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=6987
    Last edited by tragic; 5 juni 2005, 23:04.

Re: Herstelling minolta D7i

Minimum herstelkost is 109€. Indien de herstelling meer dan 190€ kost, wordt u eerst verwittigd. Kijk eens naar de tarieven bij www.focilux.be

Comment

Re: Herstelling minolta D7i

Heb indertijd hetzelfde probleem gehad met mijn Minolta 7i. Ik had wel het geluk dat hij nog onder garantie was. Ik heb toen mijn toestel binnengedaan bij de fotohandelaar die het vervolgens naar NL heeft doorgestuurd.
      Ik wil U niet ontmoedigen, maar ik heb wel 7 weken moeten wachten en had ondertussen al enkele keren met Minolta contact opgenomen.

Groetjes en hopelijk heb je uw toestel vlug terug.
      2 X Sony α 700, A77 en a55 en wat glaswerk van 8mm tot 800mm

Comment

Working...
      X