Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Powershot G5

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon Powershot G5

Hallo,

Ik kan een Canon Powershot G5 kopen met 512 MB kaartje en tas voor 350 Euro. Is dit een goede prijs (er is nog een maand garantie op) of koop ik beter Bv. een A95 of zo ?
    Ik ben een beginner

Thx

Re: Canon Powershot G5

Over de prijs wil ik me niet uitlaten omdat ik daar niet genoeg zicht op heb, maar een G5 is wel beter dan de A95.

Kijk maar eens naar de foto's die Vicky maakt, allen met een G5.
    Groeten Omega.

www.digiwaart.nl

Comment

Voor 499 vind je de G6, de opvolger van de G5 reeds bij top-foto.de, voor +/- 430 vind je de G5 nog nieuw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Meg@pixel
        Voor 499 vind je de G6, de opvolger van de G5 reeds bij top-foto.de, voor +/- 430 vind je de G5 nog nieuw
        Waarmee je wil zeggen dat 350 voor een 2dehands teveel is ??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Polle2004
          Waarmee je wil zeggen dat 350 voor een 2dehands teveel is ??
          'k zou zeggen probeer er nog 25 euro af te krijgen en dan heb je volgens mij toch wel een goeie deal , en een G5 koop ik elke dag boven een A95 .
          http://www.dullaert.net

Comment

Wat is eigenlijk het risico op een defect bij zulk toestel ? Ik heb eens iets gelezen over een bepaalde E fout bij Canons waardoor de lens onbruikbaar is ?

Of is dit type zeer robuust ?

Bedankt !

Comment

Lijkt mij een aanvaardbare prijs, maar nog een beetje afdingen kan nooit kwaad.

Een G5 kan wel tegen een stootje. Zelf heb ik er reeds meer dan 20.000 foto's mee gemaakt en het enige wat ik kapot gekregen heb, zijn de contactjes van het kantelschermpje, zodat je in sommige posities geen beeld meer hebt.
              Voor voorbeeldfoto's moet je maar eens zoeken op "ouder werk" van mij (vóór oktober 2004).

seppuku.

Comment

Working...
              X