Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Binnenkort geef ik een verjaardagfeesje buiten, moet ik dan iets aanpassen? Ik heb geen statief ofzo..
Aanrader om een ministatiefje te kopen, zijn zo duur niet!! Heb er zelf 1 gekocht voor op vakantie nightshots te maken en was zeer tevreden over het verkregen resultaat: juiste opstelling en dan via de timer functie de fotos laten make ( maakt er telkens 3).
Tip: als je vaak last heb van bewogen foto's, maak dan foto's met de zelftimer. Deze is makkelijk te activeren door op de ring naar onder te duwen, en staat standaard ingesteld op twee seconden.
Tip: als je vaak last heb van bewogen foto's, maak dan foto's met de zelftimer. Deze is makkelijk te activeren door op de ring naar onder te duwen, en staat standaard ingesteld op twee seconden.
Greetz, Stijn
Ok, thx
héhé... zelfde uitrusting als ik
Morgen vertrek ik naar Spa Francorchamps.... hopelijk kan ik daar enkele goeie beelden trekken... het wordt weer spele nmet de instellingen.....
Comment