Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Censor kuisen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Censor kuisen...

    ik ga me alvast een rolletje zoeken
    http://www.duister.org

    Comment


    • #17
      Re: Censor kuisen...

      Zal ik je een rolletje meesturen met de software e.d. van mijn Fuji S2?
      Ik ben alleen benieuwd wat langer mee zal gaan: 40 meter tape is 8 jaar iedere maand de ccd reinigen!
      Sony en Olympus
      Fotoseries

      Comment


      • #18
        Re: Censor kuisen...

        Dat zijn tof zijn
        http://www.duister.org

        Comment


        • #19
          Re: Censor kuisen...

          De prijs is € 57,50 en het is uit voorraad leverbaar. Het werkt prima !
          Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

          Comment


          • #20
            Re: Censor kuisen...

            Oorspronkelijk geplaatst door cvaniperen
            De prijs is € 57,50 en het is uit voorraad leverbaar. Het werkt prima !
            Corne, raakt die tuit het "sensor"-oppervlak?

            mvg,
            Z900
            Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

            Comment


            • #21
              Re: Censor kuisen...

              Moet iedere keer een nieuwe mondje er opgezet worden?
              Nikon D70 | nikkor AFS DX 18-70 f/3.5-4.5G | Nikkor AF 70-300 f/4-5.6G |Lowepro Nova 4 AW | Manfrotto 55db + 141RC

              Comment


              • #22
                Re: Censor kuisen...

                Hoe lang ga je er mee doen?
                Olympus Om-d e-M1 Mark II, M.Zuiko Pro 12-40 F/2.8, M.Zuiko Pro 40-150 F/2.8, 1.4 converter, M.Zuiko 60mm F/2.8 macro

                Comment


                • #23
                  Re: Censor kuisen...

                  Ik zal dit weekend een uitgebreide demo cq beschrijving op mijn site zetten en de link hier posten.

                  Mvg,
                  Corne
                  Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

                  Comment


                  • #24
                    Re: Censor kuisen...

                    Oorspronkelijk geplaatst door cvaniperen
                    Ik zal dit weekend een uitgebreide demo cq beschrijving op mijn site zetten en de link hier posten.

                    Mvg,
                    Corne
                    we kijken er naar uit
                    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                    www.langenacker.nl

                    Comment


                    • #25
                      Re: Censor kuisen...

                      Oorspronkelijk geplaatst door cvaniperen
                      Ik zal dit weekend een uitgebreide demo cq beschrijving op mijn site zetten en de link hier posten.

                      Mvg,
                      Corne
                      Uitstekend idee,én...iemand die we toch kunnen vertrouwen...als ie zegt dat het goed werkt dan geloof ik hem best! Nog even geduld dus.
                      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                      BD0290BE

                      Comment


                      • #26
                        Re: Censor kuisen...

                        't produkt kan al besteld worden, op de corne zijn site


                        Voor de zekerheid, al besteld..... voor de grote hoop ineens het gedacht krijgt, om dit ook te bestellen
                        To make your dreams come true, wake up

                        Comment


                        • #27
                          Re: Censor kuisen...

                          Ook maar mijn bestelling gedaan voor de stofzuiger
                          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                          www.langenacker.nl

                          Comment


                          • #28
                            Re: Censor kuisen...

                            Oorspronkelijk geplaatst door jdm
                            't produkt kan al besteld worden, op de corne zijn site


                            Voor de zekerheid, al besteld..... voor de grote hoop ineens het gedacht krijgt, om dit ook te bestellen
                            En ik ga wachten tot die grote hoop er van tevreden is,want ik kan niet goed aannemen dat je een erg vuile sensor zonder Eclipse ( vocht ) gaat zuiver krijgen.
                            Met andere woorden met een stofzuiger krijg je het stof wel weg,maar af toe moet je toch wel eens een vochtige dweil gebruiken voor je vloer netjes tekrijgen.
                            mvg FrançoisVM
                            Canon 7D

                            Comment


                            • #29
                              Re: Censor kuisen...

                              Cois, 'k zie dit zelfs niet als een vervanging voor Eclipse..... Ik zie dit gewoon als een aanvulling. Als ik thuis kuis, moet ik ook eerst stofzuigen Dus in het vervolg...;eerst stofzuigen, en dan eclipse



                              (chanche dat mijn vriendin dat hier niet leest, hier als ne groten, als ik thuis kuis.... maar irl, ik en thuis kuisen )
                              To make your dreams come true, wake up

                              Comment


                              • #30
                                Re: Censor kuisen...

                                Oorspronkelijk geplaatst door jdm
                                Cois, 'k zie dit zelfs niet als een vervanging voor Eclipse..... Ik zie dit gewoon als een aanvulling. Als ik thuis kuis, moet ik ook eerst stofzuigen Dus in het vervolg...;eerst stofzuigen, en dan eclipse



                                (chanche dat mijn vriendin dat hier niet leest, hier als ne groten, als ik thuis kuis.... maar irl, ik en thuis kuisen )
                                Ons Sonja ( vriendin ) leest dit beter ook niet,ssst.
                                Maar zo als ik al zei,ik ga eerst wat afwachten wat jullie ervan vinden van die kleine stofzuiger.
                                mvg FrançoisVM
                                Canon 7D

                                Comment

                                Working...
                                X