Ik ben van plan om een Nikon D70s of Canon EOS350D te kopen. Daar ik midden juni een weekje voor het werk in Luxemburg vertoef vroeg ik mij af of ik eventueel niet in Luxemburg, of net over de grens in Duitsland mijn inkoop zou kunnen doen. Graag uw advies.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
aankoop DSLR in luxemburg of omtrek
Collapse
X
-
-
Re: aankoop DSLR in luxemburg of omtrek
Naar verluid kan je bij Topvision in Trier gaan afhalen.
Je moet wel als Duitser inloggen op hun startpagina.
Ik heb echter geen enkel idee hoe dat werkt voor niet-Duitsers, omdat zodra je België in je adres invult de prijsberekening op 21% springt en je niet meer kunt afhalen.
Je kan ze best eens telefonisch contacteren.
succes
http://www.topvision-shop.com/Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V
-
Als je je apparatuur wil afhalen bij topvision in Trier kan je gewoon op de Duitse site bestellen. Je vult uw gegevens in en bij levering kies je "Abholung" (afhalen). De verzendkosten verdwijnen en er komen dan 20 euro afhaalkosten bij.
Je kan je bestelling dan gewoon afhalen als deze klaar is.
Maar ik zou je aanraden om een tijdje na je bestelling ook nog eens te bellen om te kijken er alles is. Ze zijn niet van de snelste om je te verwittigen dat je bestelling klaar ligt. (mijn ervaring) Dit was het enige minpunt wat ik van deze zaak vond. De bediening ter plaatse was goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SchanskeAls je je apparatuur wil afhalen bij topvision in Trier kan je gewoon op de Duitse site bestellen. Je vult uw gegevens in en bij levering kies je "Abholung" (afhalen). De verzendkosten verdwijnen en er komen dan 20 euro afhaalkosten bij.
Je kan je bestelling dan gewoon afhalen als deze klaar is.
Maar ik zou je aanraden om een tijdje na je bestelling ook nog eens te bellen om te kijken er alles is. Ze zijn niet van de snelste om je te verwittigen dat je bestelling klaar ligt. (mijn ervaring) Dit was het enige minpunt wat ik van deze zaak vond. De bediening ter plaatse was goed.
Comment
Comment