Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon A510 of A85

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon A510 of A85

Wil een digitale camera kopen en ik denk dat het in iedergeval een Canon wordt.

Nu ging ik eerst voor de Canon powershot A85 maar ik heb begrepen dat deze al weer een opvolger heeft: de Canon PowerShot A510

Als ik naar de prijs kijk zou ik de A510 moeten nemen want deze is goedkoper maar wat adviseren jullie ?

Ik zoek overigens een "gewone" standaard camera voor het nemen van, vooral familie foto's en ik zoek een camera die niet de goedkoopste en niet de duurste is.

Zit ik dan goed met één van bovenstaande type's

Re: Canon A510 of A85

Kan iemand mij misschien een tip geven.

Ik wil graag vandaag of morgen een toestel gaan kopen

Jacco

Comment

Ik weet vrijwel zeker dat ik deze week of volgende week de Canon Powershot A510 ga kopen. Van die andere weet ik niets, maar ik heb wel een aantal goede reviews over de Powershot A510:

Tech Talk - Discuss PC Hardware, Software, Internet and Other Technology

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jacco
        Kan iemand mij misschien een tip geven.

Ik wil graag vandaag of morgen een toestel gaan kopen

Jacco

De PowerShot A85 is door Canon uit het assortiment gehaald. Als u die kunt vinden kunt U meestal een koopje doen. De PowerShot A95 is met ingang van 1 juni ook uit het assortiment gehaald en dit toestel zult u kaal voor zo rond de 300,- hebben. En compleet met oplaadbare batterijen, batterijlader, tas en een extra geheugenkaart van 128 of 256 MB vinden voor ronde de 340 tot 370.- Euro Op dit moment de beste keus.

De A510 en A520 gebruiken SD kaarten.
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Maar het klopt dus dat de 510 de opvolger is van de 85. En volgens mij is de 510 goedkoper dan de 85, maar ik kan beide toch nog gewoon kopen. Maar dan heb ik aan de 510 gewoon een goed toestel ?

Jacco

Comment

Volgens mij is de 510 eerder de opvolger van de A75 en de 520 de opvolger van de A85 (vergelijk aantal mpixels).

Maar, als de A95 ook afgedankt wordt, waar is dan de opvolger van de A95?

Comment

Ik ga de A510 bestellen via internet. Het nadeel is echter dat er dan geen nederlandse handleiding bij zit.

Weet iemand misschien hoe ik daar aan kan komen ?

Zag dat hij op de site van canon maar liefst 30,- euro kost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jacco
                Ik ga de A510 bestellen via internet. Het nadeel is echter dat er dan geen nederlandse handleiding bij zit.

Weet iemand misschien hoe ik daar aan kan komen ?

Zag dat hij op de site van canon maar liefst 30,- euro kost

Door in België te kopen, heb je normaal minstens twee handleidingen waaronder een Nederlandse en Franse en een Meertalige met uiteraard een Engelse versie.
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Ja, maar ik wil hem bij Topvisionshop.com kopen. En daar zit dan volgens mij geen ned. handleiding bij

Comment

Ik heb een tijd terug mijn a80 in duitsland gekocht en daarna een vriendelijk mailtje naar canon gestuurd met de vraag of ze mij geen nederlandse handleiding konden opsturen. Een paar weken later had ik ze in de bus

Over de te kiezen modellen kan ik geen raad geven, ik ben niet meer zo op de hoogte van al die modelwissels de laatste tijd.
                    Groetjes,
                    Dominic

Comment

Inderdaad, als je nog een A85 vindt, zal dat aan een zeer interessante prijs zijn (was bij mij toch het geval)... Waarom eventueel toch voor een A510 gaan: 4x optische zoom i.p.v. 3x. Wel opletten, een A510 is maar een 3 megapixel toestel, terwijl de A85 een 4 megapixel toestel is... Dat compenseert het voordeel van extra zoom een beetje. A510 Is ook handiger van vorm (maar dat moet je zelf uitmaken door beide es in uw handen te houden). Batterijen zijn 4 gewone AA batterijen in de A85, slechts 2 in de A510 (gewichtsvoordeel). De kwaliteit van de foto's zal zeer gelijklopend zijn.

Ik heb vorige maand nog een A85 gekocht voor iemand die een eenvoudig digitaal toestel wou, en er niet veel geld wou aan uitgeven.
                      Last edited by Pikes; 6 juni 2005, 12:45.

Comment

Working...
                      X