Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goeie keuze of niet ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Goeie keuze of niet ?

Hallo,

Ik ben van plan me een nieuwe camera aan te schaffen en mijn oog was gevallen op dit bundeltje :

Canon PowerShot A 520 + Tasche + SD 512 Card + Kartenleser all in one USB 2.0 + Ladegerät inkl. 4 Akkus 2300 mAh
    Prijs : 299 Euro incl. verzending bij digital-versand.

Is dit een goeie keuze voor een beginnerke ?

Re: Goeie keuze of niet ?

Das nie zo simpel om daar een antwoord op te plakken hé, want dat is een persoonlijke keuze, wat voor jou goed is, is dat misschien niet voor een ander, alles hangt af van wat het gebruik met deze camera zal zijn....dus... zet alles nog effe op een rijtje wat je er mee wil doen en wat je ervan verwacht (voor zover je dat al niet gedaan hebt), en dan bestellen maar hé.....
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk_01
      Das nie zo simpel om daar een antwoord op te plakken hé, want dat is een persoonlijke keuze, wat voor jou goed is, is dat misschien niet voor een ander, alles hangt af van wat het gebruik met deze camera zal zijn....dus... zet alles nog effe op een rijtje wat je er mee wil doen en wat je ervan verwacht (voor zover je dat al niet gedaan hebt), en dan bestellen maar hé.....

OK dat begrijp ik maar is het prijs/kwaliteit een verstandige keuze ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Polle2004
        OK dat begrijp ik maar is het prijs/kwaliteit een verstandige keuze ?
        Volgens mij wel , het toestel is goed van prijs en voorwat het gemaakt is doet het goed zijn werk .
        http://www.dullaert.net

Comment

Een review van de camera kan je vinden op :

Het toestel kreeg 'recommended' dus slecht zal wel niet zijn.
          Het is een 4MP point & shoot camera met een 35-140m dus goed voor de traditionele huis, tuin en vakantie foto's

Op het kaartje van 512mb gaan een dikke 250 foto's in de hoogste resolutie.

Ik weet niet waarom ze er kaartlezer bij doen dat heb je eigenlijk niet echt nodig. Je kan de camera ook rechtstreeks aan de computer hangen.

Als het de bedoeling van een lichtgewicht cameraatje te hebben waar je de doorsnee plaatjes kan mee trekken is dit waarschijnlijk een goede keuze.
          BD0497BE : Nikon body + glas
          www.RudyVerrijt.info

Comment

OK bedankt; ik ga hem bestellen
            De reden van de kaartlezer is me dunkt vrij simpel : deze is USB2.0 terwijl de camera zelf maar USB1.1 is. Dat scheelt toch een pak in uploadsnelheid

Comment

Working...
            X