Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Traveler bij Aldi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Traveler bij Aldi

    Vanaf 1 juni hebben ze weer een aanbod bij Aldi.
    Aldi Traveler
    Een collega van mij vraagt of dit interessant is. Heeft iemand ervaringen of meer info over dit toestel?

    Dank u
    Peter

    http://www.belekes.be/

  • #2
    Re: Traveler bij Aldi

    Met die gegevens is dat onmogelijk te zeggen.
    Een vriend van mij heeft een Medion-camera (=Aldi) en da's zeker geen aanrader (je moet 3 seconden wachten na het indrukken van de sluiterknop voor de foto effectief getrokken wordt!). Hij heeft wel een ander model dan dit, maar ik zou er niet te veel van verwachten...

    Comment


    • #3
      Re: Traveler bij Aldi

      zou het nie risceren

      Comment


      • #4
        Re: Traveler bij Aldi

        Voor het geld dat je eraan besteedt kan je een beter merktoestel aankopen.
        Heb dat Aldi-toestel reeds in mijn handen genomen. Enigste pluspunt is, in verhouding tot mijn D70, een groot LCD-schermpje, maar ... dat vreet stroom
        en je zal rap een reservebatterij aankopen !
        Bed & Breakfast Wiesenloch, Crombach (Sankt Vith)

        Comment


        • #5
          Re: Traveler bij Aldi

          'tja hier gaan we weer , het is allesinds iets veronderstel ik , maar wat of hoeveel ? Ik denk persoonlijk dat het geen goeie aanwinst is , ik spreek niet uit ervaring , maar mensen die ik ken zijn toch niet al te tevreden over aldi camera's zelf degene die ze maar gebruiken om af en toe eens een gewoon foto'tje te nemen .
          http://www.dullaert.net

          Comment


          • #6
            Re: Traveler bij Aldi

            een vriendin van mij heeft 'zzn travaler'

            ding was goedkoop en doet zen werk goed. weinig op aan te merken.
            foto als spiegel of als venster?

            Comment


            • #7
              Re: Traveler bij Aldi

              Oorspronkelijk geplaatst door
              Vanaf 1 juni hebben ze weer een aanbod bij Aldi.
              Aldi Traveler
              Een collega van mij vraagt of dit interessant is. Heeft iemand ervaringen of meer info over dit toestel?

              Dank u
              Je ziet die vragen op computer gerelateerde forums, en nu hier ook al, da'"s erger dan het ergste computervirus.
              Hoe kan er nu in godsnaam iemand een oordeel geven over iets dat maar VOLGENDE week verkocht wordt ?
              De meesten hier hebben wel glazen lenzen, maar daarom nog geen glazen bol....
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #8
                Re: Traveler bij Aldi

                je kunt bij Adi kopen, uittesten en als het ding inderdaad onaanvaardbaar is breng je het gewoon terug.
                Wel denk ik dat er voldoende tweedehandse kwaliteitscamera's zijn in ongeveer dezelfde prijsklasse.
                Sony en Olympus
                Fotoseries

                Comment


                • #9
                  Re: Traveler bij Aldi

                  Deze camera is als de andere Aldi camera's...
                  De vorige Aldi cams waren allemaal van hetzelfde fabrikaat als Jenoptik, de originele fabrikant is een Chinees bedrijfke, waarvan me de naam even ontglipt, en die alleen maar bagger-producten produceren voor andere merken....

                  Niet zo bij deze camera, want deze is origineel Toshiba fabrikaat, kijk maar een naar de volgende PDF, let op de specs, en de foto van de achterkant van het toestel:


                  Een review is te vinden op


                  Dit is een review van juli 2003, en daarmee is het toestel nu ongeveer 2 jaar op de markt.


                  Volg ook de thread:

                  Comment


                  • #10
                    Re: Traveler bij Aldi

                    Oorspronkelijk geplaatst door spacemanbow

                    Dit is een review van juli 2003, en daarmee is het toestel nu ongeveer 2 jaar op de markt.


                    Volg ook de thread:
                    http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=74923
                    Dan is het hoogstwaarschijnlijk een "kelderrestje" om het in wijntaal te zeggen ?
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #11
                      Re: Traveler bij Aldi

                      als rasechte BD gebruiker zou ik dit niet kopen.

                      voor de gemiddelde aldigebruiker zou ik dit aanraden!

                      maar zoals eerder gezegd: haal em en probeer em eens uit...
                      foto als spiegel of als venster?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Traveler bij Aldi

                        Hallo,

                        Het mag dan dezelfde als de Toshiba zijn, het is ook dezelfde als deze Vivitar, waarvan hier een review staat ... ziet er toch niet zo slecht uit !

                        Mac.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Traveler bij Aldi

                          Kijk, ik zal de laatste zijn om iets slecht te zeggen over Aldi-producten, maar sommige dingen moet je er gewoon niet kopen.
                          Ik denk dat je voor 199 euro ook al een Canon of een Olympus kan komen die véél keren beter is dan die Medion-camera...echt waar hoor !

                          En hou je hier de koopjeshoek in de gaten, kan je misschien zelfs een camera van 400 euro voor die 199 euro kopen....

                          Je kan zo'n, Aldi cam natuurlijk altijd vrijblijvend testen, maar eerlijk gezegd, ik zou er mijn tijd niet insteken....

                          Da's enkel mijn gedacht maar hoor..
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

                          Comment


                          • #14
                            Re: Traveler bij Aldi

                            De meesten hier hebben wel glazen lenzen, maar daarom nog geen glazen bol....
                            LOL.. vind ik wel grappig...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Traveler bij Aldi

                              Ik zou hem willen kopen.

                              Doel : Foto's nemen van heteluchtballons , wil al lang een 10 zoom..

                              Zou voor dit doel het een goede keuze zijn , of best andere kieze en paar €'s meer uitgeven?
                              Groeten ,

                              Djorry Simoen
                              http://www.ballonspotten.be
                              djorry@ballonspotten.be

                              Nen ballonspotter in hart en nieren

                              Comment

                              Working...
                              X