Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CSM-probleempje bij D70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CSM-probleempje bij D70

    Ik ben sinds een week de fiere eigenaar van de D70 en heb ondertussen ook de firmware geïnstalleerd.
    Ik worstel mij doorheen de handleiding en daar stoot ik op het volgende probleem:
    In het CSM heb ik de keuze tussen "eenvoudig" en "gedetailleerd". Als ik echter één van beide wil selekteren kom ik terug in het CSM-hoofdmenu (alsof ik een stap terugga).
    Wat doe ik verkeerd ?

  • #2
    Re: CSM-probleempje bij D70

    Oorspronkelijk geplaatst door foto-amateur
    Ik ben sinds een week de fiere eigenaar van de D70 en heb ondertussen ook de firmware geïnstalleerd.
    Ik worstel mij doorheen de handleiding en daar stoot ik op het volgende probleem:
    In het CSM heb ik de keuze tussen "eenvoudig" en "gedetailleerd". Als ik echter één van beide wil selekteren kom ik terug in het CSM-hoofdmenu (alsof ik een stap terugga).
    Wat doe ik verkeerd ?
    Heb je bevestigd door op 'Enter' te drukken? Knop links onderaan.

    Comment


    • #3
      Re: CSM-probleempje bij D70

      Enter en mult-selectorgeven hetzelfde resultaat...

      Staat er ergens een instelling geselecteerd waardoor ik die keuze niet heb ?

      Comment


      • #4
        Re: CSM-probleempje bij D70

        Is dit niet logisch ????

        Kijk nadat je een wijziging gedaan hebt in de TAB met alle settings voor de focus, exposure, metering,....

        Bij eenvoudig krijg je maar een paar opties te zien, bij gedetailleerd alle mogelijkheden.

        Misschien nog een tip???? Lees eens de handleiding, daar staat alles piekfijn uitgelegd...

        Is dus bij iedere D70 zo, het schakelt de extended custom settings aan/uit.
        Maar er zit niets onder die setting zelf...
        Nikon D300 & een beetje glas...
        Iets kleiners als carry everywhere

        Comment

        Working...
        X