Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Speciale aanbieding voor BD-forumleden ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Speciale aanbieding voor BD-forumleden ...

Hallo,

Er zijn hier in het forum nogal wat mensen met interesse voor een Olympus E-10.
    Wie nu via Belgium Digital een E-10 bestelt kan deze aan de prijs van 66.500 BEF aankopen.
    Let wel, wij verkopen ze niet zelf, wij fungeren enkel als tussenpersoon ...
    Het betreft splinternieuwe (Belgische)toestellen met Belgische garantiekaart en dus uiteraard ook Belgische service.
    Wie interesse heeft stuurt een e-mail naar:
    webmaster@belgiumdigital.com met als onderwerp "aankoop E-10".
    En ja, dat is ietsje meer dan bij ..., maar je hebt dan ook gegarandeerd een Belgische Olympus E-10 ... .

Groeten,
    Jaja

<font size="1" color="darkgray">Edited by - jaja on 27 November 2001 15:51:32</font>
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Wow, dat is een goede aanbieding, doet je twijfelen om nog naar xxx te rijden.
    De pech is dat ik vorige week eentje gekocht heb, second hand, van een ex Sabena medewerker. (nou ja pech, was een sociale daad, LOL...)
    Rudy

Comment

Met splinternieuw bedoel je dan ook phase II modellen?

En bedankt alvast voor het aanbod. Ik weet niet of ik het doe of niet maar het idee alleen al is fantastisch.

----
      http://users.skynet.be/slipstream
      http://www.pbase.com/slipstream

Comment

Hallo Slipstream,

Ik weet niet precies wat je bedoelt met "phase II" modellen, maar bedoel je soms E-10's met firmware 130?
        Het zijn spliternieuwe toestellen, via de officiële Belgische kanalen geïmporteerd.
        Geen "grijze" toestanden of zo en de verdeling gebeurt door een officiële Olympus handelaar ...
        We gaan trachten in de toekomst nog dergelijke aanbiedingen te kunnen brengen - als er interesse is uiteraard.
        Maar ....! Belgium Digital is zeker geen winkel, we proberen enkel wat te doen voor onze trouwe forumbezoekers en fungeren enkel als tussenpersoon.

Groeten,
        Jaja

Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Comment

E-10’s aan een prijsje ???
          Enerzijds is het te fijn om te weten dat BD zijn leden steunt, maar anderzijds is dit toch wel zo dat jullie onafhankelijkheid ( voor zover jullie dat zijn ??? ) sterk in het gedrang komt.
          Als jullie dan toch iets voor de leden willen doen, kan je bv. een lidkaart ontwerpen die in bepaalde winkels voor alle (!) toestellen een kleine reductie biedt.
          Ik heb zo mijn twijfels bij dit aanbod: de E-10 die toch een memory-vreter is, ondersteund geen microdrive; de E-20 doet dit wel. Voor DB ( je weet wel wie ! ) is het natuurlijk fijn als ze hun stock op dergelijke manier kunnen uitverkopen.
          Hoe aanlokkelijk dit aanbod op het eerste gezicht ook is, ik ga er niet op in omdat dit mij een wrang gevoel geeft. Het zou BD sieren indien het zich niet tot dergelijke praktijken liet overhalen. Het is zeker niet mijn bedoeling de site af te breken, ik zal altijd een trouwe fan blijven, maar iets in mij zegt dat dit niet hoort
          Trouwens, hoe mooi dat toestel ook is, BD dreigt een E-10/20-site te worden....
          Als je geen klein fortuin kan afdokken, hoor je er blijkbaar niet meer bij :-(
          Iedereen op deze site (denk ik) is geen IT-er met firma-kapitaal; hier en daar zal er ook wel een gewone bediende of een gepensioneerde tussen zitten...

Hallo,

Er zijn hier in het forum nogal wat mensen met interesse voor een Olympus E-10.
          Wie nu via Belgium Digital een E-10 bestelt kan deze aan de prijs van 66.500 BEF aankopen.
          Let wel, wij verkopen ze niet zelf, wij fungeren enkel als tussenpersoon ...
          Het betreft splinternieuwe (Belgische)toestellen met Belgische garantiekaart en dus uiteraard ook Belgische service.
          Wie interesse heeft stuurt een e-mail naar:
          webmaster@belgiumdigital.com met als onderwerp "aankoop E-10".
          En ja, dat is ietsje meer dan bij ..., maar je hebt dan ook gegarandeerd een Belgische Olympus E-10 ... .

Groeten,
          Jaja

<font size="1" color="darkgray">Edited by - jaja on 27 November 2001 15:51:32</font>
          [/quote]

Comment

Bij de moderators van dit forum zitten er ook niet E-10 gebruikers. Dus dat het meer en meer evolueert naar 'enkel E10 gerichte site' is volgens mij uit de lucht gegerepen. Natuurlik zijn er veel E10 gebruikers maar iedereen komt aan z'n trekken.

Nu ja, je kan de BD-crew geen ongelijk geven, het is een goed toestel, en het is goed dat ze het al iets bereikbaarder maken voor een middelmatige portefeuille. En wie weet komen er nog aanbiedingen van andere fabrikanten/toestellen...

-------------------------
            http://www.aerobel.be.tf
            aeroBEL -Belgian Aviation
            -------------------------

| www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
            100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

Comment

Hallo Fransv,

Dit aanbod geldt nu voor de E-10 omdat een aantal forumleden daar interesse voor betonen, maar het zou net zo goed kunnen staan voor bv. een Nikon CP880 of een Canon Ixus (ik zeg maar wat).

Onze onafhankelijkheid komt op geen enkele manier in het gedrang - het blijft een van onze stokpaardjes. En ja, om dat te kunnen blijven behouden hebben we al een aantal sponsors geweigerd ...
              Wij blijven een niet-commerciële site die op geen enkele manier afhangt van gelijk welke producent en we hebben ons zeker niet laten overhalen!
              Het is enkel een initiatief wegens de stijgende belangstelling voor de E-10.
              Als er voor de "Cameramatec 2005" plots veel belangstelling zou zijn, dan zouden we ook trachten om die aan een wat voordelige prijs te kunnen aanbieden - en ik zie niet in wat daar fout aan is.

Het behoort inderdaad niet tot onze taak om fabrikanten hun stock te laten uitverkopen, en dat zijn we ook niet van plan.
              Ik denk dus dat je dit in een verkeerd daglicht ziet ...

En dat BD een E-10/E-20 site dreigt te worden, dat is jouw mening.
              We staan open voor alles en iedereen, maar een aantal BD fotografen werken nu eenmaal met die camera's, en dus verschijnen die foto's/FAQ/tips op de site.
              Er zijn trouwens genoeg camera-onafhankelijke items op de site.
              We kunnen niet van elk merk camera's aanschaffen, we gebruiken die waarvan we denken dat ze voor ieder van ons persoonlijk het beste voldoen - en dat zijn momenteel die van Olympus, Nikon en Canon.
              Als Canon/Nikon/Sony/Fuji/Minolta/... ons meerdere camera's ter beschikking zou stellen, dan publiceren we daar ook foto's/albums van - geen enkel probleem.
              Trouwens, bij de "contributions" staan vaak genoeg foto's van andere merken.
              Dat maakt voor ons niets uit - het is de foto die telt - al komt die van een 1 megapixel Leica - als hij maar mooi is.

Je opmerking "Als je geen klein fortuin kan afdokken, hoor je er blijkbaar niet meer bij" vind ik dus een beetje ongepast. Iedereen is welkom bij BD en veel mensen voelen zich thuis op BD, en als iemand vraagt naar een camera van ongeveer 15.000 fr, dan wordt die met hetzelfde respect behandeld als iemand anders.

En wij zijn geen IT'ers met een firma-kapitaal ...
              BD wordt volledig door onszelf - amateurfotografen - bekostigd zonder één enkele sponsorbijdrage! Alles komt uit de eigen geldbeugel, puur uit "passie" voor de hobby, om onze ervaringen met anderen te delen en uit te wisselen.

In de albums zit een meer dan voldoende gamma camera's, en de meeste daarvan zijn voor vele beurzen geschikt. Maar we werken nu eenmaal met de camera's die we zelf hebben ...

In het forum trachten we iedereen te helpen, ongeacht het merk en type van camera, we maken daarin geen enkel onderscheid. Bd is er voor iedereen die dat zelf wil ...

Groeten,
              Jaja
              webmaster Belgium Digital

Comment

Ik heb weinig aan de post van Jacques toe te voegen, ik had tot voor kort een FJ6900Z en werd even goed geapprecieerd als nu (denk en hoop ik toch .

Een exclusieve E10/20 site? Ik denk dat juist het tegendeel waar is. De site is ontstaan door Jaja zijn passie voor fotografie, hij beschikte op dat moment enkel en alleen over een E-10. De site was dus (logisch) een overwegende E-10 site, logisch, want je kan alleen maar schrijven/tonen wat je in huis hebt.

Door het stijgende bezoekersaantal, het oprichten van het (bloeiende) forum e.d. wordt de site juist 'minder' E-10 gericht, nu komen veel andere camera's aan bod en dat zal een trend zijn die zich wellicht nog meer zal ontwikkelen in de toekomst.

Uiteraard is iedereen vrij om hier zijn mening te ventileren, maar ik denk dat iedereen hier toch gewaardeerd wordt, ongeacht zijn camera, beurs en fotokwaliteiten.

--
                Met vriendelijke groeten,
                Sven De Troch
                sven@nt-admin.com
                --
                Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Hallo jaja

Is dit een blijvend aanbod? Ik had graag nog even gewacht tot volgend jaar voor te zien wat de prijzen dan zouden doen(misschien solden ofzo?)

Met dank
                  Manta

Voila! het staat erop.
                  Zo geklikt.
                  Nikon D300 - Nikon 18-200mm VR - Nikon 85mm f1.8D - Nikon 35mm f1.8G - Nikon SB600

Comment

Hallo Manta,

Dit aanbod zal nog wel een tijdje blijven.
                    Uiteraard kan je best eerst nog eens rondkijken, maar dit is eigenlijk al een "soldenprijs" als gevolg van het uitbrengen van de E-20.
                    Ik weet dus niet of de E-10 nog beterkoop gaat worden. Voor jou (en alle eventuele E-10 kandidaten) is het te hopen van wel

Groeten,
                    Jaja

Comment

Sven en Jacques, bij deze wil ik mij oprecht verontschuldigen. Ben misschien wat te hard van stapel gelopen en ik had beter mijn bericht een dag laten liggen alvorens te posten.
                      Jullie hebben zeker gelijk dat iedereen hier aan bod komt en nu ik al een beetje langer jullie site bezoek, merk ik ook dat iederee voor iedereen in de bres springt. Het zou mij spijten dat ik deze fijne sfeer mocht verpesten. Dit was absoluut niet mijn bedoeling.
                      Maar feit is toch dat er veel E-foto's op de site verschijnen en ik vraag mij soms af of dat voor sommige mensen niet een zinloze aankoop is. Het is een beetje zoals een gitaar bezitten en er niet kunnen op spelen...
                      Maar kom, incident langs mijnentwege gesloten, nog eens een welgemeende sorry en toch nog een pluim voor de site.

Comment

Geen probleem fransv, ik heb daar zeker geen aanstoot aan genomen en Jacques heel waarschijnlijk ook niet. Ik zou zeggen, stuur massaal niet E-xx foto's door, Jacques zal deze met evenveel plezier online plaatsen.

--
                        Met vriendelijke groeten,
                        Sven De Troch
                        sven@nt-admin.com
                        --
                        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Hallo fransv,

Geen probleem, zoals Sven al zei, we hebben er geen aanstoot aangegeven.
                          Maar ik wou gewoon even duidelijk zijn dat wij geen banden hebben met wie dan ook.
                          Wij gaan prat op onze onafhankelijkheid
                          Als de nieuwe Nikon 5000 uitkomt zullen we daar ook testfoto's van publiceren ...
                          En ja, voor sommigen zal de E-10/E-20 misschien wel "overkill" zijn, dat is een feit, maar wij werken er graag mee
                          Maar daarom zijn er dus ook de "contribitions", die bewijzen dat je met de meest uiteenlopende camera's prachtige foto's kan maken.
                          Zodoende kan iedereen zich hier thuis voelen, en dat is de bedoeling.

Groeten,
                          Jaja

Comment

Hallo jaja

Ik heb nog eens een paar vraagjes i.v.m. de E-10 en ook E-20 :

Ik had graag geweten of ik de E-20 via jullie kan kopen aan een aanbiedingsprijs?
                            En wat wordt er meegeleverd bij de toestellen? (batterijen; opslagmedia; …)

Ik ben vandaag nog in het stad(Antwerpen (ben van Merksem)) gaan rondzien maar de goedkoopste dat ik daar vond was 70000 Bf. Voor de E-10 en 87000 voor de E-20.
                            Ik heb besloten hem toch zomaar niet in occasie te kopen omdat ik al veel heb gelezen over grijze markten en apparaten van USA en Japan die niet zo goed zouden zijn voor hier en aangezien ik daar niet zo goede kennis van heb ga ik het niet riskeren zo’n toestel te kopen.

Bedankt jaja voor de moeite die je doet ik apprecieer het ten sterkste!!

Groetjes
                            Manta

Voila! het staat erop.
                            Zo geklikt.
                            Nikon D300 - Nikon 18-200mm VR - Nikon 85mm f1.8D - Nikon 35mm f1.8G - Nikon SB600

Comment

Hallo Manta,

Je kan beide toestellen "via" Belgium Digital bestellen.
                              Het zijn uiteraard splinternieuwe toestellen, comleet Belgisch met alles erbij.
                              Voor de E-10 is dat 66.500BEF en voor de E-20 is dat 86.500BEF.
                              Let wel, wij verkopen niets, wij spelen enkel eventueel voor tussenpersoon, da's alles.
                              De E-10/E-20 worden geleverd met 2 niet oplaadbare batterijen en een 16Mb smartmedia kaart en alles wat er nog bijhoort.
                              En dat is geen moeite. We doen wat we kunnen
                              Belgium Digital is een niet-commerciële site, en dat willen we zo houden - op die manier kunnen we ook "onafhankelijk" werken.
                              Natuurlijk hebben onze fotografen hun "voorkeurtoestellen", maar dat wil daarom niets zeggen over de site zelf ...
                              Die staat open voor iedereen en elke camera.

Groeten,
                              Jaja

Comment

Working...
                              X