Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon center

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon center

    Kan iemand mij zeggen waar er een canon-center is in Oost Vlaanderen?
    Of kan iemand mij het adres geven van de canon-hersteldienst waar we terecht kunnen met internationale garantie, toebehoren gekocht in de US?
    Last edited by mdb; 19 mei 2005, 16:01.
    MDB-VL
    Canon 350D - EF 28/80 - EF 75/300

  • #2
    Re: Canon center

    Dat ligt in Rosendaal in Nederland...

    De naam van de reparateur is ETBASS... doe maar eens een search en je leest nog maanden verder...

    Comment


    • #3
      Re: Canon center

      Comment


      • #4
        Re: Canon center

        In Oost-Vlaanderen is er niets.
        Canon heeft wel een zetel in de buurt van Zaventem (als ik me niet vergis), doch ze sturen je door naar of een dealer waar je je defect product moet binnenbrengen die het dan op zijn beurt, inderdaad, naar Etbass doorstuurt.
        Je kan ook, via de site van Canon of rechtstreeks via die van Etbass contact opnemen met hen en dan je defect product naar Nederland sturen (ik heb hiervoor uiteindelijk geopteerd nadat de dealer waar ik mijn defect stuk had binnengebracht, na 4 weken nog steeds geen respons had gekregen van Canon/Etbass over hoe ze moesten handelen)

        Alvast veel succes en vooral veel geduld toegewenst. Ik ben alleszins niet bijster te spreken over de klantgerichtheid van Etbass.nl.
        En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

        Comment


        • #5
          Re: Canon center

          Etbass is een zelfstandig herstelcenter dat o.a. voor Canon werkt. Ik ben ook absoluut niet te spreken over de klantenservice van Etbass. Als je een lens tot 3 maal toe moet terugsturen en je die in totaal bijna één jaar moet missen, zelfs als CPS lid, is er weinig reden tot tevredenheid. Je zou voor minder overstappen op Nikon (bij De Beukelaer weten ze wél wat klantenservice is).
          De overige echte Canon service centers in de buurt liggen in Duitsland en in Frankrijk. Meer info : http://www.cps.canon-europe.com/ProRepairCentre/
          Alleen weet ik niet als je daar als niet CPS lid terecht kan.

          Comment


          • #6
            Re: Canon center

            Normaal gezien kan je in Rijsel ook terecht als niet CPS-lid

            Comment

            Working...
            X