Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D-70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: D-70

    (marketing)Nochthans was analoge eenvoud niet echt goedkoop te noemen. Mijn M7 kostte al vlug een kleine €4000, voor de body! De diafragma voorkeuze die je bovenop de M6 kreeg, was doordachte verbetering, de lenzen waren hun gewicht in goud waard, maar waren gewoonweg uitstekend van kwaliteit. Je bergrijpt dan wel, dat als je dergelijk materiaal moet thuis laten, omdat het inscannen van de negatieven teveel tijd in beslag neemt en je verplicht bent de opnames digitaal te maken, dat je effen baalt! Dat Leica, de digitale trein heeft gemist, is een droevige zaak. Vooral als je berekend wat het valiesje met body's en lenzen je heeft gekost! Denk niet dat ik de trein heb gemist! Ik bewerk de negatieven al geruime tijd digitaal, gewoon omdat het moet en....omdat de mogelijkheden vooral in kleur, analoog onhaalbaar zijn. Ik ben zeer open minded voor de digitale fotografie, want het is gewoon de toekomst. Ik mis enkel een degelijke meetzoekercamera(digitaal) voor het straatwerk, waar liefst mijn objectieven nog op passen ook.

    Comment


    • #17
      Re: D-70

      Is er niet een Epson meetzoekercamera waar Leica lenzen op passen? Ik weet eigenlijk niet of ie al verkocht wordt, op dpreview heb ik er wel eens een aankondiging van gelezen.

      [edit] Gevonden, de RD-1
      Last edited by Laurens; 6 mei 2005, 22:10.
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

      Comment


      • #18
        Re: D-70

        @gop ,ik denk dat die epson digi meetzoeker meer iets voor u is ,werkt met leica lenzen en alles manueel in te stellen maar kost wel een 3000 eur dacht ik
        Nikon digi en analoog + Yashica Mat
        http://www.flickr.com/photos/donald-s

        Comment


        • #19
          Re: D-70

          ik moet rapper leren typen
          Nikon digi en analoog + Yashica Mat
          http://www.flickr.com/photos/donald-s

          Comment


          • #20
            Re: D-70

            Was niet op de hoogte van de Epson meetzoekercamera! Heb snel even gesurfd en het toestel gevonden! Bedankt voor de GEWELDIGE tip! Body kost effectief rond de 3000, maar ga morgen info halen bij mijn Leica dealer. Als dit toestel effectief werkt met de M objectieven, dan....... Body ziet er ook compact en handig uit, zeker het checken waard.
            De Leica variant was digilux en die was echt zijn geld niet waard! Jullie maken mijn dag goed! Bedankt.........

            Comment

            Working...
            X