Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raad gevraagd voor aankoop Digi-fotocamera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Raad gevraagd voor aankoop Digi-fotocamera

    Ik zou een digi-camera willen kopen....maar ben een echte beginneling.
    Wat ik wel al een paar keer gemerkt heb, bij het nemen van foto's waar iets beweegd, met een dergelijk toestel van vrienden en kennissen, is dat op het moment van het duwen op de foto-nemer en de uiteindelijke vastlegging van de foto, dat deze van elkaar verschillen. Het hoofd is al gedraaid, het onderwerp is al weg, enz... Daarbij zoek ik een toestel die toch tegen een stootje kan (wandel-, strand-, bootvakanties) en ook gemakkelijk weg te steken is in een jaszak bijvoorbeeld. Ook de flits-herneming is nogal traag na het schieten van snel achter elkaar genomen beelden. Wat voor mij echt niet hoeft is het nemen van filmbeelden. Daarvoor denk ik moet je maar een digivideo-camera kopen. Wel geen onnodige luxe is de batterij-levensduur. Mijn vraag is eigenlijk : wie kan mij raad geven over bepaalde zaken die ik zeker nog in het oog moet houden om een nieuw toestel aan te kopen en eventueel welk toestel het beste bij mij past op dit ogenblik.....denkende aan Uw eerste momenten met een foto toestel en hoe die nu zijn.... Thanks

  • #2
    Re: Raad gevraagd voor aankoop Digi-fotocamera

    Hallo,

    Ik heb uw post verwijderd wegens weinig ter zake doende.

    De reden dat er weinig tot geen reactie op uw vraag komt is volgens mij nioet ver te zoeken. Blader eens door dit onderdeel en je zal zien dat al veel van je vragen reeds gesteld zijn.

    mvg Sven Michiels (moderator)

    Comment


    • #3
      Re: Raad gevraagd voor aankoop Digi-fotocamera

      wa mag da kosten?

      Comment

      Working...
      X