Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Service de Beuckelaer ( Nikon )

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Service de Beuckelaer ( Nikon )

    Vandaag 2 mei naar de Beuckelaar geweest in Aartselaar.
    Had stof op de sencor van mijn fototoestel.
    Onmiddelijk hebbben ze het nodige gedaan en ook een upgread van mij D70.
    En dat voor € 0.
    Van een service gesproken


    dromer

  • #2
    Re: Service de Beuckelaer ( Nikon )

    En had je dan een afspraak gemaakt ?

    Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #3
      Re: Service de Beuckelaer ( Nikon )

      Ik dacht dat je daar als particulier geen toegang had?? Maar altijd via een winkel moest gaan?
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Service de Beuckelaer ( Nikon )

        Alhoewel het beter en beleefder is om eerst te telefoneren om een afspraak te maken, kun je er inderdaad zo binnen wandelen, en indien mogelijk wordt die spiegel direkt gereinigd. Hopelijk blijft dit zo, want als iedereen zomaar voor het geringste om de haverklap zal binnenspringen, zal het wel rap gedaan zijn.

        Comment


        • #5
          Re: Service de Beuckelaer ( Nikon )

          Als parikulier kan men er zeker ook terecht, eerst ff. bellen voor een afspraak, je kan dan daar ff. wachten als ze de ccd kuisen, idd. prima service daar!

          Comment


          • #6
            Re: Service de Beuckelaer ( Nikon )

            Had geen afspraak, ben onmiddelijk geholpen en geen enkel woord over een afspraak maken, binnen de 15 min was ik weer weg.

            echt

            Comment


            • #7
              Re: Service de Beuckelaer ( Nikon )

              Tot hoe laat zijn die open dan ? Vermoed dat die op zaterdag niet werken ?
              D7000 + 28 tot 400mm

              Comment


              • #8
                Re: Service de Beuckelaer ( Nikon )

                Maandag tot donderdag tot 16 uur
                vrijdag tot 15uur
                maar niet op de laatste minuut gaan daar zijn ze niet blij mee

                Comment


                • #9
                  Re: Service de Beuckelaer ( Nikon )

                  En dromer: is je D70 een toestel dat in België aangekocht is en dat nog onder garantie valt?
                  NIKON D70 | Nikon 18-70/3,5-4,5 AF-S G DX IF-ED Nikkor | Nikon 80-200/2.8 AF-S | Nikon 70-300/4,0-5,6 AF D ED Nikkor | Nikon 50mm 1.8D | Nikon SB-800

                  Comment


                  • #10
                    Re: Service de Beuckelaer ( Nikon )

                    Heb mijn toestel in Belgie gekocht ja, maar... ze vroegen zelfs geen documenten, als het voor een herstelling zou zijn geweest dan waarschijnlijk wel, maar niet voor het uitstoffen. ( had alles meegebracht, garantiekaart enz ... ), voor uitstoffen van je toestel heb je geen garantie nodig, dat doen ze gratis.
                    Trouwens, je heb een garantie die geldig is over heel Europa zeiden ze mij.... dus, ik ben heel tevreden over hun service.
                    Wat betreft die afspraken maken, bij het binnenkomen is een een toonbank, en je kan rechtstreeks ook daar je fotogerief aanschaffen, je moet daar niet voor naar een winkel lopen.
                    Er was een particulier voor mij en die kocht onmiddelijk een 500mm lens.
                    Je kan er betalen met bankkaart.

                    dromer

                    Comment

                    Working...
                    X