Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoeker D2x

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zoeker D2x

Heeft er iemand zowel de D2X als de D70 is zijn bezit? Ik zou graag willen weten of de D2X een grotere optische zoeker heeft. Ik vind dat deze van de D70 vrij klein, vooral als ik deze vergelijk met een oude ricoh Als
    Een grotere zoeker is zeker een must vind ik.

Re: Zoeker D2x

Hallo,

Ik heb een D70 en ik heb al een D2X getest en er is weldegelijk een groot verschil.

mvg Sven

Comment

Hij is niet alleen een stuk groter, maar ook helderder.

Comment

Kan beamen wat de rest hier verteld:
        één van de beste zoekers ooit... Groot, overzichtelijk en helder...

Voor de grootste zoekerneuker (das ikke ) op dit forum voldeed hij volledig
        http://www.digifotofreak.nl

Comment

Identieke ervaringen. heb de twee, en als ik mijn D70 in handen neem, lijkt het een beetje speelgoed... Zoeker, bouw, LCD, ....
          D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

BD0323BE

Comment

de zoeker was voor mij de belangrijkste reden om geen D70s bij te kopen en nog even te wachten ... (tot ik wat meer gespaard heb)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto
              Voor de grootste zoekerneuker (das ikke ) op dit forum voldeed hij volledig
              Ge moogt gerust zijn...
              Greetz, Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Working...
              X