Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixmania-Nikon D70

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pixmania-Nikon D70

Hallo, ik zie dat de Nikon D70 met de kitlens 18-70 bij www.pixmania.be aangeboden wordt voor 819 €. Is dit de goede lens en is dit een goede prijs?

Vele groeten,
    Rafke

Re: Pixmania-Nikon D70

met de kitlens van 18-70 is dat wel een scherpe prijs hoor.
    En ja het is een goede lens.

Last edited by jan van ginkel; 25 april 2005, 22:26.
    Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
    Hier op dit forum.

Comment

Ok, dank u.

Comment

lijkt mij een zeer goede prijs.

en de 18-70 is een zeer goede kitlens

Comment

Ik heb ook een vraagje

Bij pixmania is er volgend aanbod: NIKON D70 + 28/80+70/300. Bij de duitse pixmania kost deze combinatie maar 805 euro. Maar weet iemand of die lenzen degelijk zijn?

Alvast bedankt.
          Canon 350d + Tamron 17-50mm 2.8 + Sigma 70-200mm 2.8
          Mijn Flickraccount

Comment

Kan je als Belg bij de Duitse PixMania bestellen? Of gaan ze dan toch gewoon de Belgische site-prijzen aanhouden...?

Dan is de D70 tegenwoordig zeker wel een koopje...Nu al 779 euro voor de kit. En 645 voor de D70 alleen... Dat is een koopje denk ik.

Comment

Allé, we kunnen er voor die prijs best allemaal een reserve kopen.

Groetjes,
              Pol.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Choclat-Moose
                En 645 voor de D70 alleen... Dat is een koopje denk ik.
                654 voor de D70 ginder in Duitsland, maar dat zal je er graag bijgeven.

Groetjes,
                Pol.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Choclat-Moose
                  Kan je als Belg bij de Duitse PixMania bestellen? Of gaan ze dan toch gewoon de Belgische site-prijzen aanhouden...?

Dan is de D70 tegenwoordig zeker wel een koopje...Nu al 779 euro voor de kit. En 645 voor de D70 alleen... Dat is een koopje denk ik.

Vrijverkeer van goederen en diensten in de EG ... toch al sedert 92?
                  een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

Comment

Vrij verkeer is van toepassing, maar hier heeft Pixmania zelf een mouw aangepast. Je kunt enkel bestellen op de website van je land (staat ergens onder hun algemene voorwaarden of help). Dus tenzij iemand een postadres in Duitsland heeft, zal je enkel op Pixmania.be kunnen bestellen (spijtig want .de is veel goedkoper!)
                    Grtz Jay

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jay
                      Vrij verkeer is van toepassing, maar hier heeft Pixmania zelf een mouw aangepast. Je kunt enkel bestellen op de website van je land (staat ergens onder hun algemene voorwaarden of help). Dus tenzij iemand een postadres in Duitsland heeft, zal je enkel op Pixmania.be kunnen bestellen (spijtig want .de is veel goedkoper!)

Dit lijkt mij regelrecht in te gaan tegen alle europese wetgeving ! daar zou iets moeten aan gedaan worden

kan je daar niet afhalen? of bestellen via iemand in duitsland ... Top foto bvb
                      een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

Comment

Het is het verschil in BTW dat et hem doet
                        als je bvb bij Topvision vanuit België besteld heb een andere prijs dan vanuit
                        Duitsland.

Als je dus een kennis in Duitsland hebt die de bestelling op zijn naam plaatst en deze aldaar bezorgd wordt heb je een lagere prijs.
                        D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
                        Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
                        en ewa flitsspeelgoed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampens
                          Dit lijkt mij regelrecht in te gaan tegen alle europese wetgeving ! daar zou iets moeten aan gedaan worden

kan je daar niet afhalen? of bestellen via iemand in duitsland ... Top foto bvb
                          Toch is het perfect in overeenstemming met Europese regelgeving. Het is ieder land toegestaan om zelf een percentage BTW vast te stellen, wel mochten ze dat na 1970 niet meer veranderen (anders kregen kon Commissie hun voor Hof van Justitie slepen). Vandaar dat vandaag de dag de prijzen per Europees land kunnen verschillen voor dezelfde waar. Pixmania is een particulier die aan particulieren verkoopt, ze kiest dus zelf haar verkoopgebieden (Vrij verkeer binnen Europa zijn regels die aan de staten gericht zijn). Je kan bv. een Duitse fotohandel ook niet voor de rechter dagen omdat ze geen koopwaar naar Belgie willen sturen. Het is spijtig dat wij niet kunnen genieten van de goedkope aanbiedingen, maar ik denk dat je als je eens rondkijkt op het net je zeker andere duitse online winkels vindt die wel naar Belgie sturen en even goedkoop zijn (zoniet nog minder vragen!)
                          Een goed overzicht heb je via deze link

http://www.idealo.de/preisvergleich/...ct/112920.html
                          Grtz Jay

Comment

http://www.fernweh.com/links_fotoversandhaeuser.htm

Ook hier vind je een en ander terug...

Comment

Ik wil niet vervelend doen maar men zegt dat de service nogal te wensen overlaat.

Nikon D70 Kit (6.0MP, 18-70mm f/3.5-4.5 DX) kopen? Vergelijk de shops met de beste prijzen op Tweakers. Wacht je op een prijsdaling? Stel een alert in.

Comment

Working...
                              X