Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon's PowerShot S2 IS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Canon's PowerShot S2 IS

    Oorspronkelijk geplaatst door Jim
    aan die prijs ben ik wel geïnteresseerd!
    waar haal je die informatie?
    Scroll even terug naar boven .
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #17
      Re: Canon's PowerShot S2 IS

      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
      Scroll even terug naar boven .
      ik had graag een meer officiële bron

      Comment


      • #18
        Re: Canon's PowerShot S2 IS

        Oorspronkelijk geplaatst door Jim
        ik had graag een meer officiële bron
        De engelse versie heeft oplaadbare batterijen, batterijlader en een car-adapter.

        Wilt u het nog goedkoper, de duitse versie wordt aangeboden zonder oplaadbare batterijen en batterijlader voor 469.- Euro

        Hier is de link http://www.topfoto.de/index.php?artnum=CANPSS2IS
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • #19
          Re: Canon's PowerShot S2 IS

          Tja, deze is wel DE ORIGINELE top-foto, niet zoals die ".BE" variant ...... die er blijkbaar van houdt om alle andere web/real life shops af te kraken.

          Als de ".DE" versie zegt dat ie iets in stock heeft, of zegt dat ie morgen levert, dan doet die dat ook. Als ik dezelfde vragen stel aan de ".BE" versie, dan is dat steeds in stock. Met tientallen dan meestal TOTDAT je belt om hem te komen oppikken. Dan zijn ineens alle 10 de toestellen of items op mirakuleuze wijze verkocht/besteld/afgehaald. Dit blijkbaar zowel voor items van 50€ als items van 5000€.

          Ik ben dat spelletje een beetje serieus beu aan het worden. Het is niet omdat de ene shop sponsort, dat ie daarom de andere shops (al dan niet sponsors) moet afkraken.

          Als je info geeft, doe het dan objectief EN korrekt. Jij doet ook vele beloften die je NIET kan nakomen. Of ben je dat verhaal van die 1D batterij vergeten ? Was op stock, neen, was niet op stock, ging binnenkomen, ging niet binnenkomen. Uiteindelijk heb ik geannuleerd en elders gekocht, goedkoper en direct geleverd.

          Of het verhaal van de Minolta die al 2 maanden in service was, terwijl de toestellen nog maar pas een maand geleverd konden worden bij de GROTE handelaars, laat staan ......

          Just my 2 cents ....

          Comment


          • #20
            Re: Canon's PowerShot S2 IS

            Als ik bedenk dat ik in 2000 27.000 Befr betaald heb voor mijn Casiootje van 1.3 megapixels (maar met 8* optische zoom !)....
            natwork.be

            Comment

            Working...
            X