Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wa fotokes van de 7d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wa fotokes van de 7d

    Allemaal onbewerkt, niks usm , niks kleur of niks levels, straight out of the cam, jpegs low of medium quality, enkel een beetje verkleind, eerste uitstapjes met deze camera.

    Last edited by Rudy; 19 april 2005, 22:28.

  • #2
    Re: Wa fotokes van de 7d

    Da zijn fototokes MET de d7. Niet VAN. Allez, schoon fotokes zulle, daar niet van
    natwork.be

    Comment


    • #3
      Re: Wa fotokes van de 7d

      Ziet er goed uit
      Groeten,

      Albert Jan

      Website AJH
      lidnummer: BD0371NL

      Comment


      • #4
        Re: Wa fotokes van de 7d

        Prachtig Rudy, Congrats.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: Wa fotokes van de 7d

          Rudy,

          Nie vergeten dat er van mij tussen zitten hee ......

          Comment


          • #6
            Re: Wa fotokes van de 7d

            Oorspronkelijk geplaatst door Tom
            Rudy,

            Nie vergeten dat er van mij tussen zitten hee ......
            ach, het is je vergeven.

            Comment


            • #7
              Re: Wa fotokes van de 7d

              Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
              Prachtig Rudy, Congrats.
              Thanks Jeff

              Comment


              • #8
                Re: Wa fotokes van de 7d

                zien er zeer goed uit, veel plezier er mee

                Comment


                • #9
                  Re: Wa fotokes van de 7d

                  Heb je dat model er ook bij gekregen bij die 7d.
                  In ieder geval een lief snoetje.
                  Maar het ging over die 7d zeker ,mooie foto's en nog veel geluk ermee.
                  mvg FrançoisVM
                  Canon 7D

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wa fotokes van de 7d

                    Goede opnames. Ik heb hem (Konica-Minolta 7D) zelf nu ook een weekje en ben er zeer tevreden over.
                    Ted.
                    -------------------------------------------------------------------------

                    tebo photo-design

                    Minolta toestellen van X700 tot aan de Dynax 7D
                    -----------------------------------------------
                    Homepage;www.tedboots.nl
                    -----------------------------------------------

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wa fotokes van de 7d

                      Leuke reeks met dat model Rudy en die velg vind ik de tofste van allemaal.

                      Die velg was zeker mer die 500mm reflector lens. Ziet er mij een leuke lens uit.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wa fotokes van de 7d

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
                        Leuke reeks met dat model Rudy en die velg vind ik de tofste van allemaal.

                        Die velg was zeker mer die 500mm reflector lens. Ziet er mij een leuke lens uit.
                        Velg is idd 500mm, net als die close up van dat modelleke.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wa fotokes van de 7d

                          Oorspronkelijk geplaatst door Cois
                          Heb je dat model er ook bij gekregen bij die 7d.
                          In ieder geval een lief snoetje.
                          Maar het ging over die 7d zeker ,mooie foto's en nog veel geluk ermee.
                          Helaas... den 7d mocht ik mee naar huis nemen...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wa fotokes van de 7d

                            Rudy,

                            Ge moet hier mee stoppen, met reclam te maken voor die 7d !!! 'k heb vorig jaar zitten twijfelen om te wachten op deze camera, vooral om zijn intern is systeem..... 'k heb aan mijn lief nen uitleg gegeven van 'k weet niet wat meer, omdat ik toch iets vlugger nen dslr wou hebben, en 'k heb me dan de d70 gekocht..... Als ik nu afkom, dat ik die d70 en glas servies verkoop .... om me toch nog dienen 7d te kopen..... 'k ga er geen verdere uitleg aan geven, maar 't gaat geen schoon zicht worden !


                            'k zal met mijn d-70 wel dezelfde kwaliteit halen, maar toch niet zonder nabewerking.......

                            Damned damned damned...... 'k zat al verdomd te twijfelen om naar canon over te lopen, omdat er daar 10 keer meer keus is in zoom lenzen, omdat ik toch de indruk heb, dat met goede canonlenzen er op afstand meer te bereiken valt, dan met nikon lenzen ('t enige dat betaalbaar is, is de 80-400 vr, met de 70-200 vr, zelfs met convertor haal je dat bereik niet (en ik heb mijn goeste van convertors), maar alle foto's hebben nabewerking nodig.....
                            wel als dit effectief zonder nabewerking gedaan is..... chapeau !
                            To make your dreams come true, wake up

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wa fotokes van de 7d

                              Oorspronkelijk geplaatst door jdm
                              Rudy,

                              Ge moet hier mee stoppen, met reclam te maken voor die 7d !!! 'k heb vorig jaar zitten twijfelen om te wachten op deze camera, vooral om zijn intern is systeem..... 'k heb aan mijn lief nen uitleg gegeven van 'k weet niet wat meer, omdat ik toch iets vlugger nen dslr wou hebben, en 'k heb me dan de d70 gekocht..... Als ik nu afkom, dat ik die d70 en glas servies verkoop .... om me toch nog dienen 7d te kopen..... 'k ga er geen verdere uitleg aan geven, maar 't gaat geen schoon zicht worden !


                              'k zal met mijn d-70 wel dezelfde kwaliteit halen, maar toch niet zonder nabewerking.......

                              Damned damned damned...... 'k zat al verdomd te twijfelen om naar canon over te lopen, omdat er daar 10 keer meer keus is in zoom lenzen, omdat ik toch de indruk heb, dat met goede canonlenzen er op afstand meer te bereiken valt, dan met nikon lenzen ('t enige dat betaalbaar is, is de 80-400 vr, met de 70-200 vr, zelfs met convertor haal je dat bereik niet (en ik heb mijn goeste van convertors), maar alle foto's hebben nabewerking nodig.....
                              wel als dit effectief zonder nabewerking gedaan is..... chapeau !
                              Ik maak gene reklam voor de 7d, ik wil alleen eens aantonen, dat Canon en Nikon niet de enigste merken (meer) zijn op dslr gebied. Een tijdje gelden lachte ze me hier uit met de 7d, maar meer en meer mensen die er eens nen tijd deftig mee werken weten de voordelen wel te smaken.
                              Kijk maar eens in de koopjeshoek, tis uitverkoop bij Canon. ;-)
                              En de beelden spreken voor zich.
                              Vergeet dus niet dat deze ECHT onbewerkt zijn. Zelfs geen 0% usm, echt niet nodig. En dan spreek ik nog van lenzen zoals een oude 70-210 die je vioor 100€ kan vinden, een tamron 28-75 van 400€. Of die fotokes van da autofocus spiegellenske, die het maar na, zelfs nen 1dmkII haalt dit niet uit de camera. Wel uit photoshop, maar dat is nu net de stap die ik niet meer wil doen, of althans niet voor alle fotos.

                              Comment

                              Working...
                              X